Κυκλώματα και σαμποτάζ στις αστικές συγκοινωνίες κατήγγειλε ο Σπίρτζης
c6ftjazcmzw0jcj5x4fr
Ελλάδα

Κυκλώματα και σαμποτάζ στις αστικές συγκοινωνίες κατήγγειλε ο Σπίρτζης

Για δράση κύκλων που προκαλούν βλάβες και δυσφημούν τις αστικές συγκοινωνίες έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Κυκλώματα που στοχεύουν στην δυσφήμιση του υπουργείου του κατήγγειλε και πάλι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης. 

Ο κ. Σπίρτζης, μιλώντας στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, αναφέρθηκε στο πόρισμα για την ΟΣΥ και σε δράση «κυκλωμάτων» που σαμποτάρουν το έργο των αστικών συγκοινωνιών.

Ο υπουργός μίλησε για πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στους διαγωνισμούς προμήθειας υλικών και ενημέρωσε για πόρισμα στην ΟΣΥ, σύμφωνα με το οποίο, κυκλώματα στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών που σαμποτάρουν τη λειτουργία τους, δεν επιτρέπουν σε λεωφορεία να βρίσκονται σε κυκλοφορία, δεν επιτρέπουν να γίνεται συντήρηση, ενώ την ίδια ώρα, είπε, «φιλοξενούνται κάμερες διάφορων καναλιών» εντός αμαξοστασίου.

Κατήγγειλε, συγκεκριμένα, περιπτώσεις κατά τις οποίες οι βλάβες στα λεωφορεία έφτασαν τις 230 από 100 την ημέρα, κι ενώ, είπε, υπάρχουν ανταλλακτικά και λιπαντικά, η διοίκηση δέχεται κριτική για ανυπαρξία ανταλλακτικών, και σε λεωφορεία που έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας. «Υπήρχε σαμποτάζ από μέσα» είπε, λέγοντας πως εντόπισαν χτύπημα με σφυρί στα τακάκια λεωφορείου.

«Τα ίδια και χειρότερα», είπε ο υπουργός, γίνονταν και στη Θεσσαλονίκη και ανέφερε ως στοιχείο ότι και άλλη ιδιωτική εταιρεία, από εκείνη που είχε αναλάβει το έργο του ελέγχου των εισιτηρίων, έπαιρνε ποσοστό από τις εισπράξεις του ΟΑΣΘ για τους ελέγχους που διενεργούσε. Αυτή η εταιρεία, είχε υπογράψει και έξι συμβάσεις για το σύστημα τηλεματικής, συμπλήρωσε.

«Στη Θεσσαλονίκη δεν είχαμε μόνο μια παλαιοκομματική λογική, με συγκεκριμένες γκρίζες ζώνες που επέτρεπε την ύπαρξη κυκλωμάτων πλαστών εισιτηρίων ή άλλων συνδικαλιστών για να υπάρχουν οι πολιτικοί στρατοί στις αστικές συγκοινωνίες, είχαμε ένα κεντρικό σύστημα πολιτικού στρατού πάνω από 2.500 εργαζομένων , με κόστος πολλαπλάσιο από της Αθήνας που συντηρούσε και πάρα πολλές εταιρείες γύρω από τις αστικές συγκοινωνίες , για πολλές δεκαετίες» είπε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε ότι την κινητή και ακίνητη περιουσία του ΟΑΣΘ έπρεπε το ελληνικό δημόσιο να την έχει πάρει πριν από το 2000 και όχι μόνο δεν την πήρε, αλλά έγινε και επέκταση σύμβασης χωρίς να περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα