Μόλις πέντε υπάλληλοι στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας του δήμου Θεσσαλονίκης καλούνται καθημερινά να εξυπηρετήσουν δεκάδες πολίτες, δικαιούχους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης(ΚΕΑ), οι οποίοι αυτό το διάστημα υποβάλλουν νέες αιτήσεις, λόγω συμπλήρωσης 12 μηνών από το μήνα έγκρισης.

Ουρές σχηματίζονται κάθε μέρα από τις 5 το πρωί, έξω από τα γραφεία του Τμήματος Κοινωνικής Αρωγής της Θεσσαλονίκης.

Οι υπάλληλοι κατά μέσο όρο εξυπηρετούν κάθε μέρα ακόμα και πέραν του ωραρίου τους, περίπου 100-150 άτομα. Δεν είναι λίγες οι φορές όμως που η αγανάκτηση των πολιτών για τις ώρες αναμονής ξεχειλίζει με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εντάσεις, όπως μεταδίδει το voria.gr.

Λόγω υπερφόρτωσης του ηλεκτρονικού συστήματος, η πλατφόρμα για τις αιτήσεις πέφτει συχνά, με συνέπεια σε όλα τα παραπάνω να προστίθεται επιπλέον καθυστέρηση.