Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) στο σύνολό της κινήθηκε θετικά σε αξία, στο 2,5%, την εβδομάδα πριν από το Πάσχα (εβδομάδα 14, 2-8 Απριλίου 2018), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (εβδομάδα 15, 10-16 Απριλίου 2017), με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν οριακά θετική τάση στο 0,4%, ενώ τα FMCGs (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά) αθροιστικά κινούνται επίσης θετικά, με ποσοστό +2,8%. Συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των τροφίμων, στο σύνολό τους, κινήθηκαν θετικά στο +3,8%, ενώ, αντίθετα, τα ποτά παρουσίασαν αρνητική τάση, της τάξης του -1,8. Τέλος, οι κατηγορίες προσωπικής περιποίησης καθώς και οι κατηγορίες οικιακής χρήσης παρουσίασαν θετικές τάσεις στο +4,8% και +5,2%, αντίστοιχα.