Με επιστολή της στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μια άρτι ιδρυθείσα ομάδα νέων ακτιβιστών (όπως αυτοαποκαλούνται) παρεμβαίνει και σχολιάζει τα όσα εχουν συμβεί τις τελευταίες ημέρες στην Μύκονο με αφορμή τους ελέγχους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) .

Υπενθυμίζεται οτι για 5 ημέρες στις αρχές Αυγούστου 56 άνδρες της ΑΑΔΕ προxώρησαν σε ελέγχους σε πάνω απο 50 καταστήματα, εστιατόρια και bars στο νησί των ανέμων.

Η επιστολή έχει ως εξής:

Το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, το ιστορικότερο μουσείο της Χώρας μας, υποδέχεται κάθε χρόνο περίπου μισό εκατομμύριο επισκέπτες. (Το 2017 έκανερεκόρ φθάνοντας τους 545.565). Το πιο διάσημο έκθεμά του είναι το ορειχάλκινο άγαλμα του Ποσειδώνα, το οποίο δεσπόζει στο χώρο με τα 2μέτρα και 10 εκατοστά του και κατασκευάστηκε το 460 π.Χ.

Βρέθηκε κοντά στο Ακρωτήριο Αρτεμίσιο στη Βόρεια Εύβοια το 1928, δηλαδή πριν από 90 χρόνια ακριβώς.

Στο δεξί του χέρι φαίνεται να κρατάει μια τρίαινα. Λέμε «φαίνεται» γιατί εικάζουμε πως είναι του Ποσειδώνα μια και βρέθηκε στη θάλασσα.

Αν ήταν του Δία, τότε μάλλον θα κρατούσε κεραυνό, αλλά η τεχνική της βολής, η φορά των χεριών και η στάση του σώματος με τον έντονο διασκελισμό, παραπέμπουν στον Βασιλιά της θάλασσας και το πιο επικίνδυνο από

τα όπλα του. Δυστυχώς, η τρίαινα αυτού του Ποσειδώνα δεν βρέθηκε ποτέ. Μια άλλη τρίαινα όμως εμφανίστηκε ξαφνικά προ ημερών και μας απασχολεί σήμερα.

Τη Μύκονο, το διασημότερο νησί της Μεσογείου, επισκέπτονται κάθε χρόνο περίπου 2 εκατομμύρια τουρίστες. Διπλάσιοι από το Μουσείο της Ακρόπολης και τετραπλάσιοι από το Αρχαιολογικό, που φιλοξενεί τον Ποσειδώνα.

Μεταξύ αυτών που μας επισκέφθηκαν φέτος -μάλλον με άγριες διαθέσεις- ήταν και στελέχη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) και της Οικονομικής Αστυνομίας.

Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής τους διέταξε να διενεργήσουν «στοχευμένους φορολογικούς ελέγχους». Ονόμασαν μάλιστα -προφανώς για επικοινωνιακούς λόγους- την επιχείρησή τους «ΤΡΙΑΙΝΑ».

Η «ΤΡΙΑΙΝΑ λοιπόν της ΑΑΔΕ βρέθηκε στη Μύκονο αυτές τις ημέρες και πιο συγκεκριμένα την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου.

Στην κορύφωση της τουριστικής σεζόν, της «high season», όπως την αποκαλούν οι ξενοδόχοι, σχεδόν πέντε ντουζίνες ράμπο της Εφορίας εξόρμησαν στο Νησί των Ανέμων, ελπίζοντας να περάσουν στο Πανελλήνιο ένα μήνυμα νομιμότητας, συνοδευόμενο από μικρότερα μηνύματα κατά της φοροαποφυγής και της φοροδιαφυγής. Κατά τους ντόπιους, εργαζόμενους και επιχειρηματίες, έστησαν ένα φθηνό λαϊκίστικο show, που μόνο σκοπό είχε να μαζέψει views και likes για πολιτικούς λόγους ενόψει ανασχηματισμού.

Τα αποτελέσματα της επιχείρησης με το βαρύγδουπο τίτλο ήταν μάλλον πενιχρά…
Αν κρίνουμε από αυτά που ανακοινώθηκαν, επιβλήθηκαν σε ελάχιστες επιχειρήσεις συνολικά πρόστιμα αξίας μερικών χιλιάδων ευρώ. Δηλαδή, για κάθε ελεγκτή πιθανότατα αντιστοιχεί ποσό μερικών εκατοντάδων ευρώ, ενώ η «επιδρομή» μαζί με τη διαμονή και τη μεταφορά του «λόχου», κόστισε minimum ένα μέσο μηνιαίο μισθό ανά ελεγκτή, χωρίς να ενημερώσει κανείς κανέναν για τα πραγματικά αποτελέσματα, παρά μόνο για τις προθέσεις.

Γιατί αν η ΤΡΙΑΙΝΑ εξαπολύθηκε για να πιαστεί η πολυεθνική Louis Vuitton με 2 POS συνδεδεμένα με ελβετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς… (!), (όπως άλλωστε έκανε και στο κεντρικό κατάστημα στην οδό Βουκουρεστίου στην Αθήνα), τότε αυτό μάλλον εντυπωσιοθηρεία ονομάζεται και τίποτε άλλο.

Το Ελληνικό Δημόσιο είναι πιθανό να μπήκε και μέσα από όλο αυτό το κακοστημένο «έργο». Η αρνητική δημοσιότητα που προκλήθηκε για το Νησί μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό μας θύμισε κάτι από τις άστοχες δηλώσεις Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου, τότε που κακολογούσαν την Ελληνική Οικονομία πριν την παραδώσουν στο ΔΝΤ.

Είναι γνωστό πως οποιαδήποτε είδηση περιλαμβάνει τη μαγική λέξη «Μύκονος», εξακοντίζει τηλεθεάσεις, ακροαματικότητες, views και likes. Ειδικά αν είναι αρνητική. Αυτό φαίνεται πως είχαν στο μυαλό τους οι εμπνευστές της επιχείρησης, ίσως γιατί απέβλεπαν περισσότερο στη δημοσιότητα παρά στα δημόσια έσοδα…

Σκεπτόμενοι λοιπόν όλα τα παραπάνω, όλοι εμείς, νέοι εργαζόμενοι, νέοι επιχειρούντες, νέοι επισκέπτες, αλλά και απλοί πολίτες του νησιού, αποφασίσαμε να «εξαπολύσουμε» μια άλλη «επιχείρηση» διαρκείας, μια αντεπίθεση, μια θετική καμπάνια επικοινωνίας, την οποία καλούμε να την «προσυπογράψουν» οι περισσότεροι δυνατοί σύλλογοι και φορείς που ζουν και δρουν στο Νησί μας.

Και 2 μάλιστα τους προτείνουμε να το κάνουν τουλάχιστον τώρα το καλοκαίρι σιωπηρά, γιατί αλλιώς θα στοχοποιηθούν περαιτέρω…

Απευθυνόμαστε λοιπόν

✓ Στο Σύλλογο Εργαζομένων

✓ Στο Σύλλογο των Ξενοδόχων

✓ Στο Σύλλογο των Επιχειρήσεων Εστίασης και Διασκέδασης

✓ Στις τοπικές εφημερίδες

Στα sites Mykonosnews.gr, Mykonosticker.gr και mykonosvoice.gr
Η προσπάθεια αυτοοργανώνεται από μια άρτι ιδρυθείσα ομάδα νέων ακτιβιστών, που σκοπό τους έχουν να προστατεύσουν το οικιστικό, φυσικό, ανθρώπινο και πολιτιστικό περιβάλλον των νησιών μας, προκειμένου να μην γίνουν ντόπιοι και ξένοι εκ νέου θύματα κρατικής αντεκδίκησης.

Η καμπάνια μας έχει τον τίτλο «ΠΟΣΕΙΔΩΝ», ως ευθεία απάντηση στην «ΤΡΙΑΙΝΑ», την οποία ουσιαστικά εμείς οι νέοι ενεργοί πολίτες του Νησιού κρατάμε στα χέρια μας και θα την στρέψουμε ως boomerang σε όποιους ηθελημένα ή άθελα λόγω της άγνοιάς τους μας κάνουν αδικαιολόγητο κακό.

Στην ομάδα μας δίνουμε το όνομα «ΚΑΛΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ», αφού οι αρχές μας αντιμετωπίζουν όλους σαν πειρατές. Θα τους αποδείξουμε λοιπόν πως οι «Καλοί Πειρατές» έχουν μεγαλύτερη δύναμη και από τους κακούς ελεγκτές και από τους – λίγους- κακούς επαγγελματίες που αναπόφευκτα υπάρχουν σε κάθε τόπο.

Η Πολιτεία μας στοχοποιεί στην πιο ευαίσθητη περίοδο του χρόνου. Εμείς απαντάμε με στοιχεία που δεν χωρούν αμφισβήτησης, αφού πρώτα κάνουμε μια αντικειμενική αποτίμηση και μια ειλικρινή παραδοχή για τη Μύκονο του σήμερα:

Α) ΝΑΙ, ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ.

Β) ΝΑΙ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΘΑΥΜΑ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΥΔΡΟ ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ.

Γ) ΝΑΙ, ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ.

Δ) ΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΠΡΟΣ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.

Ε) ΝΑΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΑ.

Και τέλος ΣΤ) ΝΑΙ, υπάρχουν και κακοί επαγγελματίες ανάμεσά μας, όπως άλλωστε σε όλη την Ελλάδα, όπως σε κάθε γωνιά του κόσμου που υπάρχει επιχειρείν. Δεν είναι όμως «ο κανόνας», όπως προσπαθούν κάποιοι να εμφανίσουν.

Σίγουρα υπάρχουν λίγοι επιχειρηματίες που προσπαθούν να λειτουργήσουν είτε παρακάμπτοντας το νόμο, είτε στα όρια της έννομης τάξης. Δεν είναι όμως η πλειοψηφία.

Εμείς ξεκαθαρίζουμε εξ αρχής ότι: ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:

✓ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΜΙΑ

✓ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΒΙΑΙΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ

ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝ (ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ) ΣΕ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ.

ΑΝΤΙΘΕΤΑ:

Θέλουμε κοινούς κανόνες για όλους, ισονομία και τάξη, με σεβασμό και όρια στις σχέσεις πολιτών / επισκεπτών / εργαζομένων / επιχειρηματιών και αρχών.

Όπως όλοι μαζί ενωμένοι προχωρήσαμε μέχρι σήμερα μπροστά, έτσι και όλοι μαζί θα πάμε τον τόπο μας -όχι μόνο ένα βήμα- αλλά πολλά βήματα μπροστά, για να φτιάξουμε τη ΜΥΚΟΝΟ του 2020, ακόμη πιο λαμπερή από όσο είναι σήμερα.

Και κλείνουμε με τη ΘΕΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΑΦΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΥΚΟΝΟΥ, για όσους δεν γνωρίζουν, ή θέλουν να ξεχνάνε: στη ΜΥΚΟΝΟ ζούμε περίπου 10.000 Μυκονιάτες το Καλοκαίρι και 5.000 το Χειμώνα.

Εργάζεται και φιλοξενείται στο νησί μας «ένα ακόμη νησί» 5.000 -κυρίως μεταναστών- εργαζομένων, στους οποίους το καλοκαίρι προστίθενται άλλα 20.000 Ελληνόπουλα, που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον τουρισμό.

Τα παιδιά αυτά, Ελλήνων και μεταναστών, ζουν δίπλα στα δικά μας παιδιά και μοιραζόμαστε αρμονικά μαζί τους -εδώ και χρόνια- τις σχολικές μας αίθουσες, τα λιγοστά κρεβάτια στο ένα και μοναδικό δημόσιο ιατρείο μας και τις όποιες άλλες (ελλιπείς) κοινωνικές υποδομές μας αναλογούν.
Αυτό το ΠΝΕΥΜΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ είναι που κυριαρχεί και προσελκύει τον κόσμο, πέρα και πάνω από τη σπάνια φυσική ομορφιά του τόπου μας. Υποδεχόμαστε κάθε χρόνο σε πάνω σε 300 ξενοδοχειακές μονάδες και εκατοντάδες πανέμορφα ενοικιαζόμενα σπίτια και δωμάτια πάνω από 2.000.000 τουρίστες!

Από τον τουρισμό και τις παρεμφερείς δραστηριότητες παράγεται πλούτος, που αναλογεί σε 1,5-2% του ΑΕΠ και ξεπερνά το 1.500.000.000 ευρώ ετησίως και φθάνει τα 2.000.000.000 ευρώ!

Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε οικονομικά ενεργή οικογένεια της Μυκόνου αναλογεί ως παραγόμενος πλούτος 400.000 ευρώ ετησίως!

Η ανεργία εδώ είναι 0%, ενώ δυστυχώς στην υπόλοιπη Ελλάδα αγγίζει το 20%.

Προσοχή: Διευκρινίζουμε πως αυτά τα ποσά δεν είναι κέρδη. Υπενθυμίζουμε πως οι περισσότερες πληρωμές εδώ -περίπου το 80%-γίνονται με κάρτες, άρα καταρρίπτεται και ο μύθος της μη έκδοσης αποδείξεων. Είναι το συνολικό ΑΜΠ, (το Ακαθάριστο Μυκονιάτικο Προϊόν) που για να μπορεί να «τιμολογεί» ακριβότερα τις παρεχόμενες υπηρεσίες, κοστίζει στους επιχειρηματίες ανάλογα, αφού όπως όλοι γνωρίζουμε η ποιότητα πληρώνεται.

Τέλος, η Μύκονος μόνη της, σύμφωνα με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, συνεισφέρει στον κρατικό προϋπολογισμό από 300.000.000 έως 400.000.000 ευρώ!

Δύο φορές τους φόρους που πληρώνει όλη η Χώρα για τέλη κυκλοφορίας (96 εκ) και τέλη ταξινόμησης (123 εκ.) μαζί. Ποσό μεγαλύτερο από όσο πληρώνουν για ΕΝΦΙΑ μαζί η Κρήτη (167 εκ.) και η Πελοπόννησος (136 εκ.): Ή το 1⁄4 του ΕΝΦΙΑ της Αττικής των 2.276.685 φορολογούμενων. Με άλλα λόγια, ποσό μεγαλύτερο από το 10% του ΕΝΦΙΑ όλης της Χώρας των 7.424.656 φορολογουμένων συγκεντρώνεται μόνο από ένα νησί των 5.000 ενεργών οικονομικά κατοίκων.

Τί άλλο θέλετε λοιπόν;Αρχές, εφημερίδες και κανάλια (μόνο τα ελληνικά, γιατί τα διεθνή έχουν μόνο καλά λόγια να πουν), επανέρχονται ξανά και ξανά, ανανεώνοντας την ορμή τους και επιτίθενται στο «περιβόητο κράτος της Μυκόνου». Στα ρεπορτάζ τους ξεχειλίζει η ζήλεια και ο φθόνος.

Γιατί δεν κάνουνε ρεπορτάζ ή ελέγχους να δείτε πόσο ΕΝΦΙΑ πληρώνουν όλοι οι πάμπλουτοι εφοπλιστές μαζί;

Η αντίστοιχη διεύθυνση στεγάζεται στο ίδιο κτίριο στον Πειραιά με τη Διεύθυνση της Εφορίας που υπάγονται οι Κυκλάδες. Μια επιχείρηση Τρίαινα στον πάνω όροφο θα σας κόστιζε λιγότερο και θα απέδιδε πολύ περισσότερο.

Εμείς λοιπόν είμαστε οι Πειρατές;

Γιατί κανείς όμως δεν ασχολείται με το αναπτυξιακό «Μοντέλο της Μυκόνου»;

Γιατί κανείς δεν αναλύει πως μια μικροσκοπική γωνιά της Επικράτειας, κατάφερε να λειτουργεί ως παγκόσμιο πρότυπο της τουριστικής βιομηχανίας;

Γιατί κανείς δεν προσπαθεί να το αναπαράξει και αλλού, σε μια Ελλάδα που το έχει τόσο ανάγκη;

Αφού λοιπόν δεν θέλετε να κάνετε μια θετική εκστρατεία επικοινωνίας, θα την κάνουμε για άλλη μια φορά εμείς για εσάς:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝ από τους νέους «Καλούς Πειρατές» της Μυκόνου.

Είναι η Μύκονος το πρόβλημα της Χώρας, ή μήπως είναι ένας παραδοσιακά εύκολος στόχος;

Πηγή άρθρου: mononews.gr