Με αφορμή τα 125 χρόνια από την ίδρυση της Barbour, ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος συμμετείχε σε μια εντυπωσιακή, επετειακή φωτογράφιση. Η digital καμπάνια έχει σκοπό να ταξιδέψει το κοινό στις πέντε γενιές που διαμόρφωσαν την ιστορία της Barbour -από την ίδρυση του brand έως σήμερα.

Ο Έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Γκοτσόπουλος ξεχώρισε μέσα από τη συμμετοχή του στην ελληνική σειρά Άγριες Μέλισσες ως Λάμπρος, κερδίζοντας τις εντυπώσεις με το αξιοσημείωτο ταλέντο του στην υποκριτική, αλλά και την αδιαμφισβήτητη γοητεία του. Ο ίδιος, ωστόσο, μάλλον διαθέτει ταλέντο και στο μόντελινγκ, όπως αποδεικνύεται από τις πρόσφατες φωτογραφίες του στην digital καμπάνια της Barbour, τις οποίες μοιράστηκε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

Στις φωτογραφίες, βλέπουμε τον γοητευτικό ηθοποιό Δημήτρη Γκοτσόπουλο να ποζάρει μόνος του, αλλά και με τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές της καμπάνιας, με φόντο ένα εντυπωσιακό, φθινοπωρινό σκηνικό: ένα πανέμορφο δάσος γεμάτο δέντρα και φύλλα.

Εκτός από τον Δημήτρη Γκοτσόπουλο, στην digital, επετειακή καμπάνια του brand για την Ελλάδα, την οποία επιμελήθηκε ο φωτογράφος Νικόλας Μάστορας, βλέπουμε τον αρχιτέκτονα Κώστα Σπάθη, τον blogger Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης, την ηθοποιό Νεφέλη Κουρή και την digital content creator Ιωάννα Μαρουγκά.

Και οι πέντε ποζάρουν με άνεση στον φακό, εκπροσωπώντας επάξια το διεθνές brand στην ελληνική σκηνή, ενώ τα κλικ σίγουρα αποτυπώνουν εξαιρετικά τη διαχρονική αισθητική που χαρακτηρίζει κάθε συλλογή του!

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

125 years, 5 generations of icons that formed the Barbour heritage and style: the pioneer, the artist, the motorcycle lover, the fashion forward and the nature lover! #BARBOUR125YEARS #BARBOUR #outerwear #fashion #countrystyle @barbour

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gkotsopoulos Dimitris (@dimitris.gkotsopoulos.official) στις