Στην  Κολωνάκι, η Βάσω Κολλιδά πραγματοποίησε τις αγορές της και ανακάλυψε νέους Έλληνες δημιουργούς με καινοτόμες ιδέες. Κοσμοπολίτικο, μποέμ και εξωτικό το Graffito, αποτελεί το πρώτο concept store της Αθήνας, το οποίο φέρνει την φιλοσοφία του shopping σε πρότυπα εξωτερικού.

 Στους χώρους του Graffito – απλώνονται σε 450 τ.μ. – πραγματοποίησε  ένα νοητό ταξίδι στα μέρη του εξωτερικού (στην Ευρώπη αλλά και πιο εξωτικά) που έχει βρεθεί ο ιδιοκτήτης του, απ’ όπου προέρχονται και τα αντικείμενα που βρίσκονται στη διάθεσή του κόσμου.