Η πρόκληση είναι η καλύτερη προώθηση. Η Γκουίνεθ Πάλτροου το γνωρίζει πολύ καλά το "παιχνίδι της επικοινωνίας". Μετά τα πανάκριβα κεριά που έχουν μυρωδιά...αιδοίου και πωλούνται μέσω του site «Goop» της Γκουίνεθ Πάλτρου, η αμερικανίδα σταρ επιδιώξε και πάλι την πρόκληση. Μέσω instagram κοινοποίησε δύο φωτογραφίες (στη μία, απεικονίζεται μαζί με τη συνεργάτιδά της Lexi Tzu) με φόντο ένα τεράστιο αιδοίο από τριαντάφυλλα σε όλες τις αποχρώσεις του ροζ.

Με αυτό τον τρόπο θέλησε να επικοινωνήσει την έναρξη αύριο Παρασκευή 24 Ιανουαρίου, της νέας σειράς ντοκιμαντέρ 6 επεισοδίων «The Goop Lab» στο Netflix, όπου -σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη της πλατφόρμας- «Γεμάτη περιέργεια, η Γκουίνεθ Πάλτροου και η ομάδα του Goop ερευνούν τις ψυχεδελικές ουσίες, την ενεργειακή θεραπεία και άλλα δύσκολα θέματα ευεξίας».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

We hope to always be irreplaceable provocateurs in the cause for good. #thegooplab premieres this Friday, only on @netflix #glabel

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Me and @lexi__zhu star of “the pleasure is ours” episode of #thegooplab. Premieres this Friday, only on @netflix 🌺

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) στις