Το προσπέρασμα της ίντριγκας από τις προκλητικές καμπάνιες οίκων μόδας έφερε τη διαπόμπευση, ειδικά σε μια ταραγμένη παγκοσμίως από τη μάστιγα της παιδικής κακοποίησης εποχή. Ο οίκος Balenciaga το κατάλαβε μετά την καμπάνια με τα παιδιά που κρατούν λούτρινα κουκλάκια, η οποία κατακρεουργήθηκε από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στηλιτεύθηκε επί του πρακτέου, αφού κόσμος έκαιγε και έσκιζε προϊόντα του. 

Ο αρχισχεδιαστής της Balenciaga, Ντέμνα Γκβασάλια, που φέρεται ως εκείνος που παίρνει τις αποφάσεις, άρα και ο άνθρωπος πίσω από την καμπάνια, έκανε το αυτονόητο. Ο Γεωργιανός σχεδιαστής ανήρτησε μια δήλωση στο instagram, ζητώντας συγγνώμη για την επιλογή που έκανε ο οίκος Balenciaga.

View this post on Instagram

A post shared by Demna (@demna)



«Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για τη λανθασμένη καλλιτεχνική επιλογή του κόνσεπτ για την καμπάνια με τα παιδιά και αναλαμβάνω την ευθύνη. Ήταν ακατάλληλο τα παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτά», έγραψε ο Ντέμνα.

Ο σχεδιαστής συνέχισε: «Όσο κι αν μερικές φορές θα ήθελα να προκαλέσω μια σκέψη μέσα από τη δουλειά μου, ΠΟΤΕ δεν θα είχα σκοπό να το κάνω αυτό με ένα τόσο φριχτό θέμα, όπως η κακοποίηση παιδιών, που καταδικάζω. Τελεία. Πρέπει να μάθω από αυτό, να ακούσω και να συνεργαστώ με οργανώσεις παιδικής προστασίας για να μάθω πώς μπορώ να συνεισφέρω και να βοηθήσω σε αυτό το τρομερό θέμα».

Τελειώνοντας τη δήλωσή του, ο Ντέμνα είπε: «Ζητώ συγγνώμη από οποιονδήποτε προσβλήθηκε από τις εικόνες και η Balenciaga έχει εγγυηθεί ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα όχι μόνο για την αποφυγή παρόμοιων λαθών στο μέλλον, αλλά και για την ανάληψη ευθύνης για την προστασία της παιδικής ευημερίας με κάθε τρόπο».