Ο χωρισμός ελαττώνει τα µέτρια πάθη και δυναµώνει τα µεγάλα, όπως ο άνεµος σβήνει τα κεριά, αλλά φουντώνει τις φωτιές. Η παγκόσµια «σαπουνόπερα» µε τον χωρισµό της Σακίρα από τον Ζεράρ Πικέ, την απιστία του πρώην ποδοσφαιριστή της Μπαρτσελόνα, το διαζύγιο και τις αντεγκλήσεις για την επιµέλεια των δύο παιδιών τους κορυφώνεται αυτές τις ηµέρες. Με το πρώην αγαπηµένο ζευγάρι να επιδίδεται σε ένα αδιάκοπο δηµόσιο «ξεµάλλιασµα». Οχι, όµως, από εκείνα που έχουµε συνηθίσει να βλέπουµε στις παλιές ελληνικές ταινίες. Αλλά «ξεµάλλιασµα» της νέας εποχής. Από εκείνα που όταν δύο παγκόσµιοι αστέρες τσακώνονται, αντί να δυσφηµούνται, γεµίζουν τις τσέπες τους µε εκατοµµύρια. Πολλά εκατοµµύρια.

Capture
Σακίρα και Πικέ, λοιπόν, ακόµη και στην κόντρα τους, καταφέρνουν να πλουτίσουν, δίνοντας νέα διάσταση στον χωρισµό τους. Καθώς για πρώτη φορά ένα διαζύγιο είναι τόσο επικερδές και για τις δύο πλευρές! Εξηγούµαστε. Τον περασµένο Ιούνιο, ύστερα από 11 χρόνια σχέσης και δύο παιδιά, η Σακίρα τσάκωσε τον πρώην κεντρικό αµυντικό της Μπαρτσελόνα να την κερατώνει µε την 22χρονη καλλονή Κλάρα Κία. Κατάλαβε την απιστία του από το ότι το βάζο µε τη µαρµελάδα φράουλα που είχαν στο ψυγείο τελείωνε γρήγορα, παρότι ούτε η Κολοµβιανή τραγουδίστρια ούτε ο πρώην πλέον σύζυγός της έτρωγαν. Οι υποψίες της βγήκαν αληθινές. Το διαζύγιο βγήκε. Και κάπως έτσι άρχισαν όλα. Με τη Σακίρα, ως απατηµένη σύζυγο, να µην αφήνει σε χλωρό κλαρί τον Καταλανό, που στο µεσοδιάστηµα ανακοίνωσε και την απόσυρσή του από το ποδόσφαιρο, για να επικεντρωθεί στις (φοβερά επικερδείς) επιχειρήσεις του.

«Όσο δύο 22άρες»

Η Σακίρα πήγε την κόντρα σε άλλο επίπεδο πριν από σχεδόν δύο εβδοµάδες. Η κυκλοφορία του τραγουδιού της, «BZRP Music Session #53», είναι αφιερωµένη στον Πικέ και την απιστία του. Στο νέο τραγούδι κυριαρχούν στίχοι όπως «Αξίζω όσο δύο 22άρες», «Αντάλλαξες µία Ferrari για ένα Twingo! Αντάλλαξες ένα Rolex για ένα Casio!». Το «BZRP Music Session #53» έσκασε σαν βόµβα στην παγκόσµια µουσική/αθλητική σκηνή. Ξεπέρασε τα 63,5 εκατ. views στο YouTube τις πρώτες 24 ώρες, ενώ µέχρι στιγµής έχει ξεπεράσει τα 200 εκατ., σπάζοντας κάθε ρεκόρ που έχει καταγράψει νέο λατινοαµερικάνικο τραγούδι στην ιστορία της πλατφόρµας!

pique
O Πικέ «απάντησε» στο τραγούδι της Σακίρα φορώντας Casio σε τηλεοπτική εκπομπή και κάνοντας εμφάνιση με mini car, ενώ πόσταρε φωτογραφία με την Κλάρα Κία

Ο δαιµόνιος Πικέ, ωστόσο, εκεί που όλοι είδαν µια πληγωµένη και απατηµένη πρώην σύζυγο, είδε µια µεγάλη ευκαιρία. ∆ύο ηµέρες µετά την κυκλοφορία του single, πήγε σε εκποµπή της ισπανικής τηλεόρασης φορώντας ρολόι Casio και ανακοίνωσε πως η εν λόγω εταιρεία θα είναι χορηγός του Kings League, του ραγδαία αναπτυσσόµενου πρωταθλήµατος ποδοσφαίρου, που δηµιούργησε ο ίδιος µαζί µε συνεργάτες του επιχειρηµατίες. «Είναι ρολόγια για µια ζωή», πρόσθεσε µε νόηµα, µε τους γύρω του να ξεσπούν σε γέλια. Αλλά δεν έµεινε µόνο εκεί. Αφησε στο πάρκινγκ το πολυτελές αυτοκίνητό του και εµφανίστηκε στο γήπεδο όπου διεξάγονταν οι αγώνες του Kings League µε ένα... Renault Twingo! Μάλιστα, αν και δεν το επιβεβαίωσε, η γαλλική εταιρεία και οι εταιρείες του Πικέ ξεκίνησαν συζητήσεις για συµφωνία-µαµούθ.

Φυσικά και οι εµπλεκόµενες εταιρείες απάντησαν στη Σακίρα. «Σήµερα λάβαµε αρκετές ειδοποιήσεις για την αναφορά της Casio σε ένα τραγούδι. Τα ρολόγια, τα πληκτρολόγια και οι αριθµοµηχανές Casio είναι για µια ζωή», έγραψε στο Twitter το τµήµα εκπαίδευσης της εταιρείας. Από την άλλη, η Renault απάντησε χρησιµοποιώντας µέρος του ρεφρέν του τραγουδιού «Μια λύκαινα σαν εµένα δεν είναι για τύπους σαν εσένα». «Για αγόρια και κορίτσια σαν εσένα. ∆υνάµωσε την ένταση!», έγραψε η εταιρεία στο Twitter. Μάλιστα, συνόδευσε την ανάρτηση µε τη φωτογραφία ενός κόκκινου Twingo µε έναν κύκλο µε τον αριθµό 22 στην πόρτα του οδηγού! Ηλικία της Κλάρα Κία, πέτρας του σκανδάλου. Βεβαίως, και η Σακίρα έκανε τη δουλειά της. Και εξωτερίκευσε τον πόνο και το γινάτι για τον πρώην σύζυγό της και έκανε ακόµη µία τροµερή παγκόσµια επιτυχία. Αλλά και φορτώνει µε χρήµατα τους λογαριασµούς της. Και αυτό διότι ήδη το νέο της τραγούδι τής έχει αποφέρει πάνω από 5 εκατ. δολάρια σε λιγότερες από 20 ηµέρες µέσω των προβολών σε YouTube, Amazon, Spotify και Apple!