Ο ρόλος του ενωμοτάρχη Προύσαλη στις «Άγριες Μέλισσες» του χάρισε μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Πέταξε τη στολή του ενωμοτάρχη και φόρεσε τα ράσα του παπά στο «Ναυάγιο». Ένας ρόλος διαφορετικός, πιο δραματικός κι εξίσου αβανταδόρικος, που τον βοηθά να ξεδιπλώσει το πλούσιο υποκριτικό ταλέντο του.

Μάλιστα, o Γιώργος Σουξές σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Τηλεθεατής» έδωσε περισσότερες εξηγήσεις για τον ρόλο του στο «Ναυάγιο».

Σε αυτή την παραγωγή ποιο είναι το μεγαλύτερο δέλεαρ για εσάς;

«Πέρα από το σκηνοθετικό μάτι και την παραγωγή γενικότερα, στο σίριαλ αυτό παίζουν πολύ καλοί ηθοποιοί. Και η επιλογή τους έχει γίνει πολύ σωστά. Ο καθένας στον ρόλο του αποδίδει αυτό που απαιτεί ο κάθε χαρακτήρας. Αυτό με έχει εντυπωσιάσει πολύ».

Με ποιες λέξεις θα περιγράφατε τον παπα-Γρηγόρη;

«Πρόκειται πραγματικά για έναν πολύ καλό άνθρωπο, ο οποίος πιστεύει βαθιά στον Θεό. Είναι αφοσιωμένος στην αγάπη προς τον πλησίον. Προσπαθεί να αποφύγει οποιαδήποτε αμαρτία μπορεί να κάνει».

Ναυάγιο - Γιώργος Σουξές

Πλήγμα ό,τι έχει συμβεί με τον γιο του, Πέτρο, που σκότωσε τον συγχωριανό του Γιάννη, έστω και αμυνόμενος;

«Θεωρεί ότι είναι η μεγαλύτερη αμαρτία που θα μπορούσε να συμβεί μέσα σε ένα σπίτι. Ασχέτως που ήταν ατύχημα, δεν παύει να είναι αφαίρεση ζωής. Αυτό κουβαλά στην ψυχή του».

Και η συγχώρεση, τώρα που το παιδί του θεωρείται πνιγμένο στο ναυάγιο του "Φοίνιξ";

«Μέχρι να φτάσει σε αυτό το σημείο, θα περάσει απ' όλη τη διαδικασία. Επιπλέον, θεωρεί ότι αυτός είναι ο φταίχτης, γιατί δεν οδήγησε το παιδί του σωστά, ώστε να μη συμβεί αυτό το γεγονός.

Ναυάγιο - Γιώργος Σουξές

Το ότι ο γιος του έχει χαθεί στο ναυάγιο, θα μπορούσαμε να πούμε ότι λυτρώνει τον παπα-Γρηγόρη από τις ενοχές;

«Λύτρωση όχι, αλλά κάποιες στιγμές θεωρεί ότι αυτή ήταν η τιμωρία από τον Θεό. Λύτρωση δεν θα το χαρακτηρίζαμε σε καμία περίπτωση, καθώς δεν έχει μόνο το προσωπικό του θέμα, είναι και η αντιμετώπιση από τους συγχωριανούς του, οι οποίοι του το θυμίζουν διαρκώς με τη στάση τους».

Δείτε το βίντεο με το τρέιλερ - Το Ναυάγιο | Κυριακή 03/12/2023, 22:50: