Η Άννα Πρέλεβιτς μοιράστηκε μια πιο προσωπική πλευρά της ζωής της μέσα από ανάρτηση στο Instagram, όπου αναφέρθηκε ανοιχτά τόσο στην περίοδο της εγκυμοσύνης της όσο και στην επιστροφή της στην καθημερινή της ρουτίνα μετά τον τοκετό.Η Σταρ Ελλάς, το μεσημέρι της Τετάρτης 24 Ιουνίου, αποκάλυψε ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της δεν έκανε καθόλου γυμναστική, εξηγώντας πως από τη στιγμή που έμαθε ότι περιμένει δίδυμα, επέλεξε να ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες των γιατρών της και να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια τη δική της και των μωρών. Παράλληλα, τόνισε πως η σχέση της με τη γυμναστική είναι βαθιά και συνδεδεμένη με τον τρόπο ζωής της, καθώς έχει μεγαλώσει ως αθλήτρια στο καλλιτεχνικό πατινάζ. Ωστόσο, όπως ξεκαθάρισε, αυτή την περίοδο της ζωής της επέλεξε να αφήσει στην άκρη κάθε πίεση και να ζήσει τη μητρότητα με ηρεμία και ισορροπία.

Διαβάστε: 
Άννα Πρέλεβιτς: Η αστεία εξομολόγηση για τις δίδυμες κόρες της - "Δεν θυμόμουν ποια είναι ποια" (Βίντεο)

Άννα Πρέλεβιτς: Η αποκάλυψη για τα κιλά της εγκυμοσύνης

Στην ίδια ανάρτηση, η Άννα Πρέλεβιτς απάντησε και σε ερωτήσεις που δεχόταν καθημερινά σχετικά με τα κιλά της εγκυμοσύνης της. Όπως αποκάλυψε, πήρε συνολικά 14 κιλά, ενώ όπως είπε χαρακτηριστικά, έχασε τα 10 μόλις βγήκε από το μαιευτήριο, κάτι που και η ίδια δεν περίμενε.«Ίσως το “μυστικό” να είναι ότι φρόντιζα να τρέφομαι όσο καλύτερα μπορούσα για τα μωρά μου και δεν με απασχολούσε ο αριθμός στη ζυγαριά», ανέφερε, εξηγώντας πως από την αρχή είχε αποφασίσει να μην αγχωθεί για τα κιλά, αλλά να επικεντρωθεί στη σωστή διατροφή και στην υγεία της εγκυμοσύνης της.