Η συζήτηση δεν άργησε να πάρει φωτιά μετά από από μια απλή ερώτηση.


Δεδομένου ότι ξεκινήσατε τη μουσική πορεία σας από το «Να η ευκαιρία», ποια είναι η άποψη σας για τα σημερινά ριάλιτι;

«Δεν είναι καλή. Δεν επιτρέπεται οι τραγουδιστές, κάτι Μαζωνάκηδες και άλλοι παρόμοιοι, να πληρώνονται για να κρίνουν τα νέα παιδιά και να τους κουνούν το δάχτυλο. Η κριτική επιτροπή τέτοιων μουσικών διαγωνισμών θα έπρεπε να αποτελείται από ανθρώπους οι οποίοι προέρχονται απ' όλο το φάσμα των τεχνών και των γραμμάτων. Το «Να η ευκαιρία» είχε για κριτές ανθρώπους καταξιωμένους. Αν τώρα ένας Τούρκος έχει κάνει μια τάδε εκπομπή που ταξιδεύει σε όλα τα λιμάνια της γης και έρχεται και στην Ελλάδα και πάνε κάποιοι τηλεορασόπληκτοι, παντοφλοφόροι και ασχολούνται με αυτό το πράγμα, ε, είναι άξιοι της μοίρας τους»

Υπάρχει χώρος στην Ελλάδα για τόσο πολλούς τραγουδιστές και ποια είναι εκείνα τα εφόδια που χρειάζεται να έχει σήμερα ένας νέος ερμηνευτής για να ξεχωρίσει;

«Το τραγούδι στην Ελλάδα έχει δύο όχθες. Η μία όχθη είναι αυτή του συρμού που όλα τα τραγούδια, όλες οι ενορχηστρώσεις και όλες οι φωνές είναι ίδια, και η άλλη όχθη είμαστε οι ομότεχνοι μου κι εγώ. Δεδομένου, μάλιστα, ότι και το οικοδόμημα της δισκογραφίας έχει κατεδαφιστεί, τα πράγματα δεν είναι εύκολα για τα νέα παιδιά. Το μόνο που έχω να πω στους ταλαντούχους νέους είναι να προσπαθήσουν να γίνουν όσο το δυνατόν καλύτεροι μουσικοί και ερμηνευτές και να προσεύχονται για ένα καλό μέλλον. Και επίσης να ξέρουν ότι η πουσ...ά δεν περνάει πια. Τελείωσαν αυτά για την Ελλάδα.» είπε ο Μανώλης Λιδάκης στο Έθνος.