Η Nielsen ανακοίνωσε το πρωί της Δευτέρας τη διεύρυνση της μέτρησης των ψηφιακών διαφημίσεων στο YouTube Mobile Αpp μέσω του εργαλείου της, Nielsen Digital Ad Ratings (DAR), σε 26 επιπλέον χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, πέραν των ΗΠΑ, Καναδά, Ιαπωνία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Αυστραλία και Ιταλία, που ήταν ήδη εφικτή.

Με την δυνατότητα αυτή διαθέσιμη σε 34 πλέον χώρες, η Nielsen επεκτείνει την μέτρηση των διαφημίσεων στο YouTube τόσο σε desktop όσο και σε mobile web browsers, παρέχοντας στους marketers ακριβείς, ολοκληρωμένες και ανεξάρτητες cross-device μετρήσεις κοινού σε computer και mobile συσκευές. Το εργαλείο Digital Ad Ratings δίνει πρόσβαση στα δημογραφικά χαρακτηριστικά φύλλο και ηλικία των θεατών των διαφημίσεων του YouTube Mobile App και διαθέτει παραμέτρους όπως Reach, Frequency και GRP’s.

Η κοινή μεθοδολογία που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση του YouTube και όλων των άλλων publishers, επιτρέπει σε media buyers και media sellers να διαμορφώνουν και να εκτελούν τα media plans τους, αξιοποιώντας συγκρίσιμα και “deduplicated” στοιχεία πραγματικών ανθρώπων σε όλα τα μέσα, για την αξιολόγηση της διαφήμισης. Με το Digital Ad Ratings, publishers, διαφημιζόμενοι και διαφημιστικές εταιρείες θα μπορούν να έχουν μια πλήρη εικόνα για τη σύνθεση του κοινού της διαφήμισης στο YouTube, έχοντας πρόσβαση σε metrics συγκρίσιμα με αυτά της τηλεόρασης.

Αναλυτικά, οι χώρες στις οποίες εφαρμόζεται η μέτρηση του YouTube Mobile App μέσω του Digital Ad Ratings είναι: Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδάς, Ιαπωνία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Αυστραλία, Ιταλία, Ελλάδα, Βέλγιο, Βραζιλία, Βουλγαρία, Τσεχία, Χονγκ Κονγκ, Ουγγαρία, Ινδία, Ινδονησία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Μαλαισία, Μεξικό, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Φιλιππίνες, Πολωνία, Πουέρτο Ρίκο, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική, Ισπανία, Ταϊβάν, Ταϊλάνδη, Τουρκία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

«H αύξηση της παρακολούθησης video σε ψηφιακές πλατφόρμες και συσκευές καθιστά καίρια την μέτρηση του YouTube με την υπηρεσία Digital Ad Ratings για την παροχή μιας ολοκληρωμένης εικόνας της κατανάλωσης των ψηφιακών μέσων και μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο μιας ολοκληρωμένης μέτρησης της κατανάλωσης των ψηφιακών video.» εξηγεί ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος, Nielsen Media. «Είμαστε περήφανοι που μπορούμε να παρέχουμε και στην ελληνική αγορά μία ανεξάρτητη λύση μέτρησης του κοινού των διαφημίσεων στο YouTube, που εφαρμόζεται ήδη και στις μεγαλύτερες αγορές διεθνώς.»
Πηγή: Secretmedia.gr