Netflix: Πόσα χάνει η πλατφόρμα από το μοίρασμα κωδικών;
Τι μέτρα θα λάβει η αγαπημένη πλατφόρμα για το μοίρασμα των κωδικών, που για τους συνδρομητές είναι πολύ βολικό, για την πλατφόρμα όμως είναι ένας πονοκέφαλος που κοστίζει ακριβά.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ ξένων ιστοσελίδων, το μοίρασμα κωδικών κοστίζει στην εταιρεία τουλάχιστον 1,62 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο.
Το ποσό αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Magid, σύμφωνα με την οποία το 9% των συνδρομητών του Netflix μοιράζεται τους κωδικούς του.
Αν θεωρήσουμε ότι το 9% είναι ακριβές (αν και μοιάζει μικρό) τότε προκύπτουν τα εξής:
Οι συνδρομητές του Netflix αγγίζουν τα 137 εκατομμύρια, άρα το 9% ισοδυναμεί με 12,3 εκατομμύρια ανθρώπους που δίνουν τον κωδικό τους σε τουλάχιστον άλλο ένα άτομο.
Έτσι, υποθέσουμε ότι μοιράζονται τον κωδικό με ένα ακόμη άτομο, δηλαδή άλλος ένας δεν πληρώνει τη συνδρομή των 12,99 δολαρίων τον μήνα (η συνδρομή στις ΗΠΑ για το βασικό πακέτο) αυτό ισούται με οικονομική ζημιά της τάξης των 122 εκατομμυρίων δολαρίων τον μήνα.
Αν αυτό το πολλαπλασιάσουμε αυτό επί 12 μήνες προκύπτει το ποσό του 1,59 δισ. δολαρίων.
Με τα παραπάνω οικονομικά δεδομένα, φτάνουμε στο συμπέρασμα, ότι δεν αποτελεί έκπληξη που οι επικεφαλής ψάχνουν να βρουν τρόπο να κοπεί το μοίρασμα κωδικών, χωρίς όμως να χάσουν συνδρομητές, ειδικά τώρα που ανοίγει ο ανταγωνισμός.
Το ποσό αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Magid, σύμφωνα με την οποία το 9% των συνδρομητών του Netflix μοιράζεται τους κωδικούς του.
Αν θεωρήσουμε ότι το 9% είναι ακριβές (αν και μοιάζει μικρό) τότε προκύπτουν τα εξής:
Οι συνδρομητές του Netflix αγγίζουν τα 137 εκατομμύρια, άρα το 9% ισοδυναμεί με 12,3 εκατομμύρια ανθρώπους που δίνουν τον κωδικό τους σε τουλάχιστον άλλο ένα άτομο.
Έτσι, υποθέσουμε ότι μοιράζονται τον κωδικό με ένα ακόμη άτομο, δηλαδή άλλος ένας δεν πληρώνει τη συνδρομή των 12,99 δολαρίων τον μήνα (η συνδρομή στις ΗΠΑ για το βασικό πακέτο) αυτό ισούται με οικονομική ζημιά της τάξης των 122 εκατομμυρίων δολαρίων τον μήνα.
Αν αυτό το πολλαπλασιάσουμε αυτό επί 12 μήνες προκύπτει το ποσό του 1,59 δισ. δολαρίων.
Με τα παραπάνω οικονομικά δεδομένα, φτάνουμε στο συμπέρασμα, ότι δεν αποτελεί έκπληξη που οι επικεφαλής ψάχνουν να βρουν τρόπο να κοπεί το μοίρασμα κωδικών, χωρίς όμως να χάσουν συνδρομητές, ειδικά τώρα που ανοίγει ο ανταγωνισμός.