Τηλεθέαση: Μόνο «Master Chef» και ενημερωτικές εκπομπές
1600-tiletheasi
Media

Τηλεθέαση: Μόνο «Master Chef» και ενημερωτικές εκπομπές

Η απουσία περιεχομένου και διάθεσης έχει ως αποτέλεσμα οι ζωντανές ψυχαγωγικές εκπομπές να μην καταφέρνουν να σημειώσουν υψηλή τηλεθέαση.

Είναι σαφές πλέον πως το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, ειδικά στις ζώνες εκτός prime time, είναι στραμμένο στην ενημέρωση και κυρίως στις πληροφορίες που αφορούν τις εξελίξεις σε σχέση με την πανδημία του κοροναϊού.

Αυτό αποδεικνύει το γεγονός ότι δύο πρωινές εκπομπές «Στην Φωλιά των Κου Κου» (Star) και «Ευτυχείτε» (Open) σημείωσαν, χθες Τρίτη, 11% και 6,3% αντίστοιχα στο δυναμικό κοινό και δίχως ισχυρό ανταγωνισμό.

Αντίθετα οι ενημερωτικές εκπομπές που προβάλλονταν σε εκείνη τη ζώνη τα πήγαν πολύ καλύτερα και συγκεκριμένα οι «Αταίριαστοι» (ΣΚΑΪ) πέτυχαν 16,7% και το «Newsroom» (ΣΚΑΪ) 18,8% στο κοινό ηλικιών 18 -54.

Υψηλά τα ποσοστά και για τα δελτία ειδήσεων στη μεσημεριανή και στη βραδινή ζώνη με τον ΑΝΤ1 και τον ΣΚΑΪ να προπορεύονται στη μεσημεριανή ζώνη ενώ το βράδυ την πρώτη θέση κατέκτησε το Star με 19% τηλεθέαση.

Τα κοντέρ συνεχίζει να σπάει το «Master Chef» με μέσο όρο 38,1%, το τηλεπαιχνίδι «Ο τροχός της τύχης» με 18,7%, το «Ρουκ Ζουκ» (ΑΝΤ1) με 17%.

Στο Mega, τις υψηλότερες πτήσεις καταγράφει το «Live news» με τον Νίκο Ευαγγελάτο και 12% στο δυναμικό κοινό.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα