Τηλεθέαση: Το GNTM κερδίζει το δυναμικό κοινό
Τι τηλεθέαση έκαναν οι Άγριες Μέλισσες, το Big Brother, η Αγγελική κι οι 8 Λέξεις; Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις..
Σκληρή ήταν η μάχη για την τηλεθέαση στην prime time και τα προγράμματα που προβλήθηκαν εκείνες τις ώρες κονταροχτυπήθηκαν στην τηλεοπτική αρένα.
Εκεί συναντήθηκαν Άγριες Μέλισσες, GNTM, 8 Λέξεις, Αγγελική για δεύτερη φορά, αργότερα ακολούθησε το Big Brother ενώ είχαμε και τον αγώνα του ΠΑΟΚ με την Μπενφίκα.
Πρώτο αναδείχθηκε το GNTM με μέσο όρο 23,1% ενώ σε μικρή απόσταση ήταν το Big Brother κι ο αγώνας του ΠΑΟΚ με την Μπενφίκα με μέσο όρο 21,4% και 20,9% αντίστοιχα.
Οι Άγριες Μέλισσες ακολούθησαν με 18,2% ενώ μονοψήφια υπήρξαν τα ποσοστά για την Αγγελική και τις 8 Λέξεις που συγκέντρωσαν 9,4% και 8,8%.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
GNTM – 23,1%
Βig Brother – 21,4%
ΠΑΟΚ – Μπενφίκα – 20,9%
Άγριες Μέλισσες – 18,2%
Αγγελική – 9,4%
8 Λέξεις – 8,8%
ΓΕΝΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες – 20,6%
ΠΑΟΚ – Μπενφίκα – 19,9%
Big Brother – 19,8%
8 Λέξεις – 15,5%
GNTM – 14,7%
Αγγελική – 9,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Εκεί συναντήθηκαν Άγριες Μέλισσες, GNTM, 8 Λέξεις, Αγγελική για δεύτερη φορά, αργότερα ακολούθησε το Big Brother ενώ είχαμε και τον αγώνα του ΠΑΟΚ με την Μπενφίκα.
Πρώτο αναδείχθηκε το GNTM με μέσο όρο 23,1% ενώ σε μικρή απόσταση ήταν το Big Brother κι ο αγώνας του ΠΑΟΚ με την Μπενφίκα με μέσο όρο 21,4% και 20,9% αντίστοιχα.
Οι Άγριες Μέλισσες ακολούθησαν με 18,2% ενώ μονοψήφια υπήρξαν τα ποσοστά για την Αγγελική και τις 8 Λέξεις που συγκέντρωσαν 9,4% και 8,8%.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
GNTM – 23,1%
Βig Brother – 21,4%
ΠΑΟΚ – Μπενφίκα – 20,9%
Άγριες Μέλισσες – 18,2%
Αγγελική – 9,4%
8 Λέξεις – 8,8%
ΓΕΝΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες – 20,6%
ΠΑΟΚ – Μπενφίκα – 19,9%
Big Brother – 19,8%
8 Λέξεις – 15,5%
GNTM – 14,7%
Αγγελική – 9,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.