Μπρα ντε φερ
Μπρα ντε φερ Δημήτρης Τάκης Χριστίνα Κοραή
Τηλεθέαση: Πρωτιά για τις Άγριες Μέλισσες
1600-tiletheasi
Media

Τηλεθέαση: Πρωτιά για τις Άγριες Μέλισσες

Τι νούμερα έγραψαν GNTM και Big Brother στα μηχανάκια της Nielsen για την τηλεθέαση

Γι’ ακόμα ένα βράδυ, η μυθοπλασία κέρδισε τα ριάλιτι στη μάχη για την τηλεθέαση, με τις «Άγριες Μέλισσες» να διατηρούν την πρωτιά τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο.

Οι καταιγιστικές εξελίξεις στην αγαπημένη σειρά του ΑΝΤ1 κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και όπως είναι φυσικό, η κορυφή ανήκει δικαιωματικά στις «Άγριες Μέλισσες».

Τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου, οι «Άγριες Μέλισσες» είχαν μέσο όρο 26,3% στο δυναμικό και 28,2% στο γενικό σύνολο.

Το «GNTM» είχε μέσο όρο 25,1% στο δυναμικό, ενώ στο γενικό σύνολο βρέθηκε στο 18,1%.

Το «Big Brother» είχε μέσο όρο 17,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ στο γενικό σύνολο σημείωσε 15,2%.

Οι «8 Λέξεις» πήραν τη δεύτερη θέση στο γενικό με 18,5%, ενώ στο δυναμικό είχε μέσο όρο 11,5%.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγριες Μέλισσες – 26,3%

GNTM – 25,1%

Big Brother – 17,1%

Παρουσιάστε – 15,3%

8 Λέξεις – 11,5%

Αγγελική – 11,1%

Ενώπιος Ενωπίω – 10,8%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 28,2%

8 Λέξεις – 18,5%

GNTM – 18,1%

Big Brother – 15,2%

Παρουσιάστε – 15%

Ενώπιος Ενωπίω – 14,7%

Αγγελική – 10,5%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα