Τηλεθέαση: Σάρωσε ο τελικός του GNTM, εκτοξεύτηκε στο 56%
Δείτε τι κατέγραψαν τα μηχανάκια μέτρησης της Nielsen για την τηλεθέαση.
Η αυλαία για το GNTM έπεσε χθες το βράδυ με τον Ηρακλή Τσουζίνοβ να αναδεικνύεται ο μεγάλος νικητής. Το ριάλιτι μοντέλων κυριάρχησε στην τηλεθέαση, φτάνοντας μάλιστα μέχρι και το 56%, στο δυναμικό κοινό, στην ανακοίνωση του αποτελέσματος.
Ο τελικός του GNTM σημείωσε μέσο όρο 30,2% στο γενικό σύνολο, ενώ στο τελευταίο μισάωρο έφτασε μέχρι το 49,7%. Όσον αφορά το δυναμικό κοινό, ο μέσος όρος ήταν στο 38,8%, ενώ στο τελευταίο μισάωρο εκτοξεύτηκε το ποσοστό στο 56%.
Να σημειωθεί πως οι Άγριες Μέλισσες ήταν ο μόνος αντίπαλος που στάθηκε απέναντι από το GNTM στο δυναμικό κοινό, καθώς όλοι οι άλλοι έπεσαν σε μονοψήφια νούμερα σε εκείνο το διάστημα. Το Big Brother, επίσης, στην ώρα μετάδοσής του σημείωσε διψήφια νούμερα, αλλά χαμηλότερα.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
GNTM – 30,2%
Άγριες Μέλισσες – 25%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
GNTM – 38,8%
Άγριες Μέλισσες – 23,5%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Ο τελικός του GNTM σημείωσε μέσο όρο 30,2% στο γενικό σύνολο, ενώ στο τελευταίο μισάωρο έφτασε μέχρι το 49,7%. Όσον αφορά το δυναμικό κοινό, ο μέσος όρος ήταν στο 38,8%, ενώ στο τελευταίο μισάωρο εκτοξεύτηκε το ποσοστό στο 56%.
Να σημειωθεί πως οι Άγριες Μέλισσες ήταν ο μόνος αντίπαλος που στάθηκε απέναντι από το GNTM στο δυναμικό κοινό, καθώς όλοι οι άλλοι έπεσαν σε μονοψήφια νούμερα σε εκείνο το διάστημα. Το Big Brother, επίσης, στην ώρα μετάδοσής του σημείωσε διψήφια νούμερα, αλλά χαμηλότερα.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
GNTM – 30,2%
Άγριες Μέλισσες – 25%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
GNTM – 38,8%
Άγριες Μέλισσες – 23,5%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.