Οι αυξανόμενες τιμές στην τηλεόραση, το out of home και το ραδιόφωνο αναμένεται να οδηγήσουν φέτος σε επιστροφή το inflation στα media, την ώρα που η μετα-πανδημική διαφημιστική δραστηριότητα δείχνει να ανεβαίνει.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.