Τηλεθέαση: Κλείνει η ψαλίδα της διαφοράς
Παρόλα αυτά την κούρσα οδηγεί το Survivor. Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση .
Οι μάχες στην prime time για την τηλεθέαση συνεχίζονται με σφοδρότητα και τα ντέρμπι είναι καθημερινά, με το Survivor, το MasterChef και τις Άγριες Μέλισσες να παλεύουν για την πρωτιά.
Την Τρίτη 23 Μαρτίου, το Survivor σημείωσε μέσο όρο 29,2% στο γενικό σύνολο και 31,5% στο δυναμικό κοινό.
Οι Άγριες Μέλισσες είχαν μέσο όρο 26% στο γενικό και 23,4% στο δυναμικό, ενώ το MasterChef είχε 23,5% και 29,2% αντίστοιχα.
Η τηλεθέαση
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Survivor – 29,2%
Άγριες Μέλισσες – 26%
MasterChef – 23,5%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Survivor – 31,5%
MasterChef – 29,2%
Άγριες Μέλισσες – 23,4%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Την Τρίτη 23 Μαρτίου, το Survivor σημείωσε μέσο όρο 29,2% στο γενικό σύνολο και 31,5% στο δυναμικό κοινό.
Οι Άγριες Μέλισσες είχαν μέσο όρο 26% στο γενικό και 23,4% στο δυναμικό, ενώ το MasterChef είχε 23,5% και 29,2% αντίστοιχα.
Η τηλεθέαση
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Survivor – 29,2%
Άγριες Μέλισσες – 26%
MasterChef – 23,5%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Survivor – 31,5%
MasterChef – 29,2%
Άγριες Μέλισσες – 23,4%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.