Είναι το μεγάλο καλοκαίρι της Forthnet. Ενώ πριν από δύο χρόνια οι περισσότεροι είχαν «ξεγραμμένη» την εταιρεία, η ανατροπή έγινε. Η Forthnet όχι μόνο δεν έκλεισε, αλλά ξεπέρασε το 1 εκατ. συνδρομητές, με τη Nova να έχει υπερβεί τους 500.000, την ίδια ώρα που έχει να αντιμετωπίσει τον ΟΤΕ, που δεν κατάφερε να κερδίσει την κούρσα του ανταγωνισμού, αν και προσφέρει τη συνδρομή σχεδόν στο 1/3 της τιμής! 

Η διοίκηση της Forthnet έκανε το προηγούμενο διάστημα μια σειρά από σημαντικές κινήσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος, Πάνος Παπαδόπουλος, είδε το μέλλον και κινήθηκε γρήγορα, με κινήσεις που ανέτρεψαν το σχέδιο «διάλυσης» της εταιρείας από τον ανταγωνισμό.

SUPERLEAGUE. Ενέταξε τον Ολυμπιακό στο σύστημα της κεντρικής διαχείρισης και υπέγραψε συμφωνία με τη SuperLeague, η οποία έχει διάρκεια έως το 2016. Επένδυσε στην παρουσία των ελληνικών ομάδων στην Ευρώπη, αποκτώντας τα δικαιώματα σημαντικών αθλητικών διοργανώσεων, και με το «εύρημα» του Nova3play έφτιαξε μια νέα αγορά. Προσφέροντας σε χαμηλή τιμή σταθερή τηλεφωνία, Internet και τηλεόραση, άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά των τηλεπικοινωνιών και της συνδρομητικής τηλεόρασης. 

Τώρα είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Ο ΟΤΕ κατέθεσε τη μη δεσμευτική πρόταση εξαγοράς της Nova με ένα τίμημα 250-300 εκατ. ευρώ, σε συνάρτηση με τη ρευστότητα και τον δανεισμό της εταιρείας, και ακολούθησαν με μια μη δεσμευτική κοινή πρόταση η WIND με τη Vodafone. Οι δύο εταιρείες κατέχουν ήδη σχεδόν το 40% της Forthnet και προτείνουν ενδεικτικό και τελούμενο από αιρέσεις τίμημα που κυμαίνεται μεταξύ 1,70 και 1,90 ευρώ ανά μετοχή. 

Αδειοδότηση. Στο μεταξύ, ανεξαρτήτως των κινήσεων της OTE, η Forthnet ισχυροποιεί κι άλλο τη θέση της στη συνδρομητική τηλεόραση. Μετά τη χορήγηση της άδειας συνδρομητικών δορυφορικών υπηρεσιών στη Forthnet Media Holdings από το ΕΣΡ, η αρμόδια υφυπουργός για τα ΜΜΕ υπέγραψε την απόφαση καταλογισμού του οικονομικού τιμήματος, όπως προβλέπει ο νόμος. Η FΜΗ καλείται να καταβάλει το ποσό των 2.176.375,40 ευρώ και το ελληνικό Δημόσιο, εκπροσωπούμενο από τη Σοφία Βούλτεψη, να υπογράψει τη σχετική σύμβαση παραχώρησης. Η σύμβαση αυτή προβλέπει πως η FMH θα παρέχει υπηρεσίες δορυφορικής συνδρομητικής τηλεόρασης για 15 χρόνια, αποκτώντας ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο. 

Η FMH είναι η εταιρεία που έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα δικαιώματα αθλητικών διοργανώσεων και έχει κάνει συμφωνίες με τα μεγάλα στούντιο των ΗΠΑ. Εχει υπογράψει συμφωνίες μετάδοσης των αγώνων του UEFA Champions League και του Europa League (2012-2015), του Euroleague Basketball Competition, του Wimbledon και την αποκλειστική μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων 12 από τις 14 ομάδες της Α1 Ανδρών στο μπάσκετ. 

Νέες συμφωνίες. Εχει κάνει συμφωνίες με τα μεγάλα studios Disney, Sony, Paramount, Fox, Warner, Universal, Dreamworks Animation και MGM και ετοιμάζεται για μια σημαντική συμφωνία με το δίκτυο HBO για τη μετάδοση προγραμμάτων πρώτης προβολής. Στην Ελλάδα ανανέωσε τη συνεργασία της με την Odeon, έχοντας παράλληλα συμφωνίες με τη Spentzos, την Audiovisual και τη Feelgood, όπως και με ανεξάρτητους διεθνείς προμηθευτές προγράμματος (CBS, Starz, BetaFilm, Lionsgate) για τη μετάδοση αποκλειστικού τηλεοπτικού περιεχομένου.