Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται η προοπτική συνεργασίας του Open µε την Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη, η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόµη σε θεσµικό επίπεδο. Σύµφωνα µε απόλυτα διασταυρωµένες πληροφορίες της στήλης, µένει ακόµη ανοικτός ο χρόνος και ο τρόπος µε τον οποίο θα κλείσουν τα επιµέρους µέτωπα, δεδοµένης και της πυρετώδους προετοιµασίας του «Fame Story» από τον παρουσιαστή και την οµάδα των στενών συνεργατών του.

Χαρακτηριστικό, πάντως, της στασιµότητας που επικρατεί σε αυτή τη φάση σε ό,τι αφορά ένα deal που µέχρι πρότινος θωρείτο δεδοµένο (χωρίς αυτό να σηµαίνει ότι δεν θα υλοποιηθεί τελικώς, τουλάχιστον στις βασικές γραµµές του)είναι το γεγονός ότι, όπως λένε οι γνωρίζοντες πρόσωπα και καταστάσεις, φαίνεται πως ο σχεδιασµός της εταιρείας παραγωγής του παρουσιαστή για τις ψυχαγωγικές εκποµπές του Open προχωρεί µε σαφώς πιο αργούς ρυθµούς σε σχέση µε τον οργασµό διεργασιών και αναζήτησης των κατάλληλων περιπτώσεων για τη στελέχωση των υπό προώθηση concepts που επικρατούσε πριν από µερικές εβδοµάδες.

Κι όλα αυτά τη στιγµή που φαινόταν να βρίσκεται σηµείο επαφής σε κάποια ερωτηµατικά που προέκυπταν µετά τη γνωστοποίηση της αρχικής συµφωνίας, όπως η διαχείριση του «Ερωτας φυγάς», που συνιστούσε και τη µοναδική επιτυχία του καναλιού σε επίπεδο ψυχαγωγίας για τη σεζόν που πέρασε.

Την ίδια στιγµή και εφόσον όλα κυλήσουν οµαλά, ερώτηµα αποτελεί η διάθεση του -ιδιαίτερα ισχυρού στο σύστηµα Σαββίδη- διευθυντή Ενηµέρωσης του Open, Χρήστου Παναγιωτόπουλου, ο οποίος θα κληθεί να ισορροπήσει µε τη νέα πραγµατικότητα και να προχωρήσει σε αντίστοιχες προσαρµογές.

Υπενθυµίζεται ότι στην Παιανία η αρµονική συνύπαρξη της ψυχαγωγίας µε την ενηµέρωση ήταν ανέκαθεν κεντρικό ζητούµενο, ιδιαίτερα τις περιόδους κρίσεων, οπότε τα δελτία και οι ενηµερωτικές εκποµπές συνήθιζαν να καταγράφουν ικανοποιητικές επιδόσεις.

Δημοσιεύτηκε στο Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 26/8