Στόχος του Θοδωρή Κυριακού, η παραμονή στην κορυφή. Ο ΑΝΤ1 και φέτος θέλει να διατηρήσει την πρώτη θέση και να μεγαλώσει τη διαφορά από το κλυδωνιζόμενο Mega. «Εναν χρόνο πριν, αναλύσαμε το στρατηγικό μας πλάνο για τη νέα σεζόν και είπαμε ότι βασικός μας στόχος ήταν η πρωτιά στην τηλεθέαση και στο μερίδιο της διαφημιστικής δαπάνης», είπε.

Για εκείνον «η παραμονή στην κορυφή απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια, υψηλό επίπεδο παραγωγής, πειθαρχία στις δαπάνες, σεβασμό στους τηλεθεατές και επίγνωση του κοινωνικού μας ρόλου». Ο Θοδωρής Κυριακού αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στις νέες θέσεις εργασίας που δημιούργησε ο όμιλος ΑΝΤ1 κάνοντας λόγο για… Dream Team: «Η οικογένεια του ΑΝΤ1 μεγαλώνει ακόμα και στις δύσκολες εποχές. Μόνο φέτος προσφέραμε 160 νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα». Επόμενος σοβαρός τομέας επενδύσεων είναι το Internet, με στόχο τη διανομή τηλεοπτικών προγραμμάτων σε όλα τα Βαλκάνια.

«Το 80% των Ελλήνων που χρησιμοποιεί το Ιnternet δηλώνει πως παρακολουθεί τηλεόραση online, ενώ το 68% πως όταν ακούει τον όρο Web TV σκέφτεται αυτομάτως τον ANT1. Διακρίνοντας εγκαίρως τα νέα δεδομένα, παρουσιάσαμε το NETWIX, το πρώτο διαδικτυακό ελληνικό κανάλι με αυθεντικό και πρωτότυπο περιεχόμενο», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Κυριακού.

Διαβάστε επίσης:

Mega με Μία: Δείτε την έναρξη της πρωινής εκπομπής του Μάρκου Σεφερλή

Μεγάλος διαγωνισμός στα Παραπολιτικά 90,1 χαρίζει τη θέρμανση της χρονιάς!

Η αποχώρηση του Χαλκιά από το "Κάτω Παρτάλι" και το πρόβλημα με το μουστάκι!

Το ψηφιδωτό της Αμφίπολης στα μεγαλύτερα ΜΜΕ του πλανήτη

Η Σπυροπούλου επιστρέφει στην συνταγή του «Μες στην καλή χαρά»