Πολύ µεγάλο ενδιαφέρον παρατηρείται τώρα τελευταία στο µέτωπο των ζυµώσεων για το προφίλ και το µπάτζετ της ΕΡΤ ενόψει της νέας σεζόν.

Βλέπετε, ο πρόεδρος, Κωνσταντίνος Ζούλας, και η διευθύνουσα σύµβουλος, Κατερίνα Κασκανιώτη, βρίσκονται ενώπιον της επίλυσης µιας πολύ δύσκολης εξίσωσης, δεδοµένων των αναγκών που έχουν προκύψει.

Το δύσκολο κοµµάτι και ταυτόχρονα κλειδί για τις αποφάσεις της νέας σεζόν είναι η προσπάθεια ισορρόπησης µεταξύ της ψυχαγωγίας της ΕΡΤ1 και της περαιτέρω επένδυσης στην ενηµέρωση του EΡT Νews.

 

Επιθυµία του Μαξίµου για αύξηση της κοινωνικής επιρροής της ενηµέρωσης της ΕΡΤ

Είναι σαφές πως, για να διατηρήσει η κρατική τηλεόραση την ανταγωνιστικότητά της έναντι των ιδιωτικών καναλιών, θα πρέπει να συνεχίσει να αναζητά ποιοτικές παραµέτρους, που θα πρέπει να συνδυαστούν µε την επιλογή για ενίσχυση του ενηµερωτικού τηλεοπτικού πόλου του Ραδιοµεγάρου, ο προϋπολογισµός του οποίου σε ό,τι αφορά τόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά όσο και, φυσικά, το στελεχικό δυναµικό έχει υπερβεί κατά πολύ τους αρχικούς σχεδιασµούς.

Σε αυτό βεβαίως συντελεί και η επιθυµία του Μαξίµου για αύξηση της κοινωνικής επιρροής της ενηµέρωσης της ΕΡΤ, αλλά και οι συνεχείς εκλογικές αναµετρήσεις τον τελευταίο χρόνο, που αναδιαµόρφωσαν επανειληµµένως ανάγκες και προτεραιότητες.

Ενα από τα πιο σηµαντικά µέτωπα είναι τι µέλλει γενέσθαι µε το διαφηµιστικό πλάνο, από τη στιγµή που, όπως έχει διαµηνύσει η ίδια η διοίκηση, οι σκέψεις για αποχώρηση της ΕΡΤ από τις µετρήσεις της Nielsen δεν είναι απλώς φηµολογία, αλλά πρόκειται για ζήτηµα απολύτως υπαρκτό.

 

*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ στις 13/4/2024