Ο ανταγωνισμός σε συνδυασμό με το αδύναμο lead in του Δελτίου Ειδήσεων σε σχέση με την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν κρατούν σε χαμηλά επίπεδα τις ειδήσεις του Star. Η διοίκηση του καναλιού, που είναι ικανοποιημένη από τη δουλειά που γίνεται τόσο από τη Μάρα Ζαχαρέα όσο και από τους υπόλοιπους συντελεστές του Δελτίου, αναζητεί τρόπους που θα τονώσουν τα νούμερά του, ενόψει και των κρίσιμων πολιτικών εξελίξεων.

Το πρόβλημα, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του καναλιού, εντοπίζεται σε δύο σημεία. Το πρώτο έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ειδήσεις του Star ξεκινούν 15’ πριν από τα υπόλοιπα Δελτία. Αυτό έχει ως συνέπεια να χάνεται το κοινό, το οποίο έχει συνηθίσει τις ειδήσεις να προβάλλονται στις 20:00. Το δεύτερο -και ενδεχομένως σημαντικότερο- πρόβλημα έχει να κάνει με το προϊόν που προηγείται των ειδήσεων. Κατά κοινή παραδοχή, το lead in που παίρνει το Δελτίο με τη Μάρα Ζαχαρέα είναι πολύ χαμηλότερο από εκείνο της προηγούμενης περιόδου.

Με δεδομένη τη συγκεκριμένη παραδοχή, ήδη η Διεύθυνση του Star έχει καταλήξει στην απόφαση να δημιουργήσει δυνατή ζώνη πριν, αλλά και μετά τις ειδήσεις. Από κει και πέρα, σε ό,τι αφορά το υπόλοιπο μέρος του ενημερωτικού προγράμματος, δεν αποκλείεται, πέρα από τις εκπομπές της Πόπης Τσαπανίδου και του Νίκου Χατζηνικολάου, να προστεθούν και ακόμη δύο talk shows. Στους διαδρόμους του καναλιού ακούγεται ότι μία από τις εκπομπές θα αναλάβει ο δημοσιογράφος Τάσος Τέλλογλου. Πέραν της ενημέρωσης, η διοίκηση του Star δείχνει να επενδύει και στην εκπομπή που παρουσιάζει η Τατιάνα Στεφανίδου. Αυτό σημαίνει ότι στο γενικότερο λίφτινγκ θα επιχειρηθεί η περαιτέρω ενίσχυση και του συγκεκριμένου τηλεοπτικού προϊόντος.