Ανοδικός ο Οκτώβριος για τη διαφήμιση στα media
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Media Services
Θετικό πρόσημο κατέγραψε τον Οκτώβριο η διαφημιστική δαπάνη στα κύρια Μέσα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Media Services.
Ετσι, η συνολική τεκμαρτή δαπάνη αυξήθηκε κατά 5,52% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι και διαμορφώθηκε στα 107.735.008 ευρώ. Τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε και πάλι το ραδιόφωνο, όπου έφτασε στο 58,13%, ενώ θετικό ήταν και το πρόσημο για την τηλεόραση, που έφτασε το +7,89%. Αντίθετα, σε αρνητικούς ρυθμούς κινήθηκαν εφημερίδες (-6,15%) και περιοδικά (-1,72%).
Οσον αφορά στο 10μηνο (Ιανουάριος-Οκτώβριος), η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης έφτασε το 8,80%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013. Τη μεγαλύτερη άνοδο είχε και πάλι το ραδιόφωνο, με 39%, και ακολούθησαν η τηλεόραση (15,49%) και τα περιοδικά (3,55%). Αντίθετα, οι εφημερίδες παρέμειναν σε αρνητικούς ρυθμούς, με τη δαπάνη τους να συρρικνώνεται περαιτέρω (-6,90%) σε σχέση με το αντίστοιχο 10μηνο του 2013 - και όλα αυτά τη στιγμή που τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε μπαράζ λανσαρισμάτων νέων εφημερίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πτώση πωλήσεων σε «Νέα», «Εθνος», «Espresso», «Δημοκρατία»
Νέα δικαστική ήττα για τον εκδότη του «Αγγελιοφόρου»
Τέσσερις μεγάλες προσφορές αυτό το Σάββατο με την ΕΠΕΝΔΥΣΗ
Σπάει ρεκόρ η εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
Παράταση μνημονίου στις κυκλοφορίες των εφημερίδων
Ολόκληρη η δισκογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη με την ΕΠΕΝΔΥΣΗ