Στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή του Μάνου Βουλαρίνου δεν τους φτάνουν οι πολύ χαμηλού επιπέδου φάρσες που σκαρώνουν οι συνεργάτες του στο ραδιόφωνο όλη τη χρονιά, και αποφάσισαν την περίοδο των γιορτών να τις παίξουν σε επανάληψη, μήπως και κάποιος την είχε γλυτώσει.