Αυξήθηκαν τα έσοδα από τις διαφημίσεις στα ΜΜΕ
Το 2014 πήγε καλά
Στο 7,76% ανήλθε η αύξηση της τεκμαρτής διαφημιστικής δαπάνης για το σύνολο του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services.
Η συνολική δαπάνη ανήλθε στο 1.278.927.069 ευρώ έναντι 1.186.827.958 ευρώ που ήταν το 2013. Τη μεγαλύτερη αύξηση σημείωσε η δαπάνη του ραδιοφώνου, η οποία έφτασε στο 34,84%, και ακολούθησαν η τηλεόραση, με 12,78%, και τα περιοδικά, με 4,24%. Η τηλεόραση πάντως έχει τα περισσότερα έσοδα, συγκεντρώνοντας 644.445.631 ευρώ. Αντίθετα, συνεχίστηκε η πτωτική διαφημιστική δαπάνη των εφημερίδων, που διαμορφώθηκε στο 6,19%. Τον Δεκέμβριο του 2014, η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 2,40% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1: Το πρόγραμμα της Κυριακής των εκλογών
Η "Ιστορία του Ελληνικού Έθνους" με την εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
Σε κρίση βρίσκονται τα στελέχη του ΣΚΑΪ
Σαρώνει η ιστοσελίδα kalpes15.gr