Αρνητική είναι η ΕΝΕΔ στο σχέδιο επέκτασης φορολόγησης διαφηµίσεων (µε 20%) και στο Internet.

Ο πρόεδρος της Ενωσης Εκδοτών ∆ιαδικτύου, ∆ηµήτρης Μάρης, έστειλε επιστολή στον υπουργό Επικρατείας, Νίκο Παππά, ζητώντας να µην επεκταθεί «το µέτρο της φορολόγησης των διαφηµίσεων σε όλα τα ψηφιακά Μέσα, όπως δηλαδή ακριβώς συµβαίνει µε τις τηλεοπτικές διαφηµίσεις».

«Χωρίς να έχει γίνει καµία προεργασία και χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση µε τους φορείς της αγοράς, η κυβέρνηση επιχειρεί να επιβάλει έναν οριζόντιο φόρο, που ουσιαστικά θα εξοντώσει πολλές από τις µικρές και µεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου, καταργώντας άµεσα, ως αναπόφευκτο αποτέλεσµα, χιλιάδες θέσεις εργασίας», αναφέρει ο ∆. Μάρης, περιγράφοντας την κατάσταση που έχει διαµορφωθεί.

Το πρόβληµα είναι πως η ρύθµιση αυτή στρέφεται εναντίον των ελληνικών επιχειρήσεων ψηφιακών ΜΜΕ και όχι εναντίον των κολοσσών του εξωτερικού, που συγκεντρώνουν και το µεγαλύτερο µέρος της διαφήµισης. Ο πρόεδρος της ΕΝΕ∆ παρατηρεί πως η σχεδιαζόµενη ρύθµιση «δεν αφορά τις µεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στο “ελληνικό” ∆ιαδίκτυο, κερδίζοντας τη µερίδα του λέοντος από τη διαφηµιστική πίτα, χωρίς να συνεισφέρουν στα δηµόσια έσοδα και χωρίς να υπόκεινται στα ίδια φορολογικά δεδοµένα». 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τεταµένες οι σχέσεις του MEGA µε το Μέγαρο Μαξίµου

Η συνάντηση Βαρδή, Ψυχάρη, Μπόµπολα στο Hilton

Ναυτιλιακά βάρη 60 εκατ. στην «Καθηµερινή Α.Ε.»

Ανανεώθηκε η ιστοσελίδα gavros.gr

Οι καναλάρχες ετοιμάζουν αντεπίθεση στην Κυβέρνηση