Δυναμική την παρουσία τους, με «ζεστό» χρήμα της τάξεως των 10 εκατ. ευρώ, θα επιχειρήσουν να κάνουν οι Βαρδής Βαρδινογιάννης και Σταύρος Ψυχάρης, κατά την επικείμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στο Mega.

Οι δύο ισχυροί μέτοχοι φαίνεται να ακολουθούν κοινή γραμμή πλεύσης, σε αντίθεση με την πλευρά Μπόμπολα, που δείχνει να έχει αυτονομηθεί. Στο μεταξύ, προβληματισμός επικρατεί για τη συνεχιζόμενη πτώση στα ποσοστά τηλεθέασης, κι αυτό γιατί ο σταθμός της Μεσογείων κινδυνεύει να χάσει οριστικά τη μάχη του τηλεοπτικού ανταγωνισμού. Υστερα από μια μικρή αύξηση της εβδομαδιαίας τηλεθέασης, την περασμένη εβδομάδα έπεσε στο 13,9%! Πρόκειται για ποσοστό-σοκ για το κανάλι που είχε συνηθίσει να βρίσκεται στην πρώτη θέση. Τo Mega χρειάζεται επειγόντως 15 εκατ. ευρώ για να μπορέσει να επιβιώσει. Η οικογένεια Μπόμπολα, η οικογένεια Βαρδινογιάννη και ο Σταύρος Ψυχάρης θα αποφασίσουν στις 26 του μηνός για το πώς θα συνεχίζει να υπάρχει ο σταθμός στην τηλεοπτική αγορά, με τα χρήματα που θα μπουν στο ταμείο και με την πρόταση για την ανάθεση του μάνατζμεντ στη νεότερη γενιά και τον Θεοχάρη Φιλιππόπουλο.

Τα δεδομένα για το 2015, όπως καταγράφονται από την ίδια την εταιρεία, έχουν ως εξής: Η εταιρεία έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις αναδιάρθρωσης των δανείων της με την τράπεζα. Ο συνολικός δανεισμός ανέρχεται στα 120 εκατ. ευρώ και, με τη συνδρομή ανεξάρτητου οικονομικού συμβούλου επί του στρατηγικού σχεδιασμού, ο στόχος είναι να επιτευχθεί μια καλύτερη ρύθμιση. Σύμφωνα με το κανάλι, «η μέχρι τώρα πρόοδος των διαπραγματεύσεων επιτρέπει την πεποίθηση της αίσιας έκβασης και, με αυτή δεδομένη, καθώς και την προσμονή της σταθερότητας των οικονομικών συγκυριών της χώρας, έχει συντάξει τις οικονομικές καταστάσεις, με βάση την αρχή της συνέχισης της δραστηριότητας».

Αγνωστο είναι σε ποιο ύψος θα διαμορφωθεί η συνολική διαφημιστική δαπάνη για την τηλεόραση το 2015, σε σχέση με το 2014. Η μεταβολή της είναι συνυφασμένη με το οικονομικό και φορολογικό περιβάλλον που θα διαμορφωθεί εντός του έτους. Πρώτος και βασικός στόχος για την «Τηλέτυπος» είναι η ταμειακή επάρκεια και η ομαλή ρευστότητα. Προς την κατεύθυνση αυτή, για τον περιορισμό του πιστωτικού κινδύνου της πελατείας, η εταιρεία μείωσε τις ημέρες εισπράξεως, ενώ παλεύει για διατήρηση της πρώτης θέσης στο μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς στα εμπορικά κοινά, στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης.