Στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης συγκεντρώνονται και αναλύονται στοιχεία από τις διαφημιστικές καμπάνιες των φορέων του Δημοσίου στα ΜΜΕ.

Το πρόβλημα για τα στελέχη της είναι ότι δεν υπάρχουν πλέον τα στοιχεία των διαφημιστικών εταιρειών στα Μητρώα, όπως και αξιολογήσεις των διαφημιστικών προγραμμάτων. Ετσι, δεν μπορεί να ελεγχθεί και η κατανομή της κρατικής διαφήμισης στα ΜΜΕ, σύμφωνα με τον νόμο που προβλέπει 40% στον έντυπο Τύπο, 10% στο ραδιόφωνο και 30% στα περιφερειακά ΜΜΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H «Πολιτεία του Πλάτωνα» αυτό το Σάββατο με την «Επένδυση»!

Που συναντήθηκαν τυχαία Ντενίση, Λιάγκας, Μανωλίδου, Σταμάτη;

Τα "βρήκε σκούρα" ο Αλαφούζος με τον Sport FM

Καυγάς μεταξύ απολυμένης της ΕΡΤ και του μετεωρολόγου Γ.Καλλιάνου

Αυτό είναι το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ (ΟΝΟΜΑΤΑ)