Και τον Απρίλιο συνεχίστηκε η άνοδος της διαφήμισης στην τηλεόραση, ενώ στα άλλα Μέσα καταγράφεται σημαντική μείωση.

Ετσι, η τηλεόραση αναδεικνύεται σε «βασίλισσα της διαφήμισης», καθώς κατέχει για το πρώτο 4μηνο του 2015 το 60% της συνολικής δαπάνης στα ΜΜΕ! Για τον συγκεκριμένο μήνα είχε μεικτά έσοδα από διαφήμιση ύψους 71.872.975 ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 49,3%.

Μείωση κατά 21,2% καταγράφηκε στις εφημερίδες, που απορρόφησαν 16.657.284 ευρώ, ενώ τα περιοδικά για τον Απρίλιο ξεπέρασαν τον Τύπο, έχοντας έσοδα 26.431.848 ευρώ. Το ραδιόφωνο επίσης σημείωσε πτώση της διαφημιστικής δαπάνης, έχοντας απορροφήσει 6.669.707 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοσιογράφοι της Γραµµατείας Ενηµέρωσης στα υπουργεία;

Εφαγε… άκυρο ο Καλφαγιάννης για την ΕΡΤ

Φήµες για «µπάσιµο» Μάρη και στο Mega

Μεγάλος καυγάς στο Star

Νέες απολύσεις κάνει ο Γιάννης Φιλιππάκης