Σε 60 ηµέρες ανέρχεται για το προσωπικό της ΕΡΤ ο αριθµός των επιτρεπόµενων ηµερών µετακίνησης εκτός έδρας. Ειδικά για τεχνικούς και δηµοσιογράφους της ΕΡΤ, το ανώτατο όριο των µετακινήσεων καθορίζεται για το 2026 στις 200 ηµέρες, σύµφωνα µε τον νέο κανονισµό λειτουργίας της εταιρείας, που έχει τεθεί σε ισχύ.

 

*Δημοσιεύτηκε στο Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ