Το τελευταίο «Buongiorno» της σεζόν είχε αρκετές φορτισμένες στιγμές, με τα πρόσωπα της εκπομπής να αποχαιρετούν το κοινό και τη Φαίη Σκορδά λίγο πριν πέσει οριστικά η αυλαία. Ανάμεσά τους και η Βίκυ Παγιατάκη, η οποία ολοκλήρωσε τις αστρολογικές προβλέψεις της με ένα προσωπικό μήνυμα, γεμάτο ευχαριστίες, συγκίνηση αλλά και νόημα.

Διαβάστε: Φαίη Σκορδά: Σε ποιο κανάλι θα πάει μετά το τέλος του Buongiorno στο MEGA - Το σενάριο για την επόμενη μέρα (Εικόνα & Βίντεο)

Βίκυ Παγιατάκη: Το αντίο της στον αέρα του MEGA

Το πρωινό της Παρασκευής, η Βίκυ Παγιατάκη θέλησε να πει το δικό της αντίο στη Φαίη Σκορδά, στους συνεργάτες της εκπομπής και στο MEGA, καθώς η καθημερινή ψυχαγωγική εκπομπή ολοκληρώνει την πορεία της έπειτα από δύο χρόνια. Απευθυνόμενη τόσο στην παρουσιάστρια όσο και στους τηλεθεατές, η γνωστή αστρολόγος είπε: "Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι. Θα ευχαριστήσω τη Φαίη Σκορδά και όλους μπροστά και πίσω από τις κάμερες, θα ευχαριστήσω και το MEGA για τα πέντε τελευταία υπέροχα χρόνια που πέρασα καλά και πληρώθηκα κανονικά. Γιατί από το προηγούμενο MEGA έχασα πάρα πολλά, αλλά δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Πραγματικά είμαι συγκινημένη αλλά και αισιόδοξη, να 'στε και εσείς".

"Arrivederci, no adio"

Η Βίκυ Παγιατάκη, εμφανώς συγκινημένη, δεν έκλεισε την τοποθέτησή της με ένα οριστικό αντίο, αλλά με μια φράση που άφηνε ανοιχτό το συναίσθημα της συνέχειας. "Arrivederci, no adio" συμπλήρωσε χαρακτηριστικά, με τη Φαίη Σκορδά να της απαντά αμέσως: "Βικούλα μου, σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα. Arrivederci, βεβαίως, να κρατήσουμε αυτό".

Η παρουσιάστρια συνέχισε με θερμά λόγια προς τη συνεργάτιδά της, λέγοντας: "Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ, αγαπημένη μου! Καλό καλοκαίρι! Ένα ήρεμο καλοκαίρι, χαρούμενο να έχεις και να έχουμε όλοι μας". Η στιγμή ήρθε λίγο πριν το φινάλε του «Buongiorno», σε ένα κλίμα αποχαιρετισμού, με τη Βίκυ Παγιατάκη να κλείνει τη δική της παρουσία στην εκπομπή με ευγνωμοσύνη, συγκίνηση και αισιοδοξία.