Αμεση επίπτωση στις ήδη προβληματικές επιχειρήσεις των μέσων ενημέρωσης είχε η απόφαση της κυβέρνησης για κλείσιμο των τραπεζών.

Από την πρώτη κιόλας στιγμή οι διαφημιζόμενοι σε ραδιόφωνα, εφημερίδες και sites έδωσαν εντολή να σταματήσουν οι καμπάνιες που «έτρεχαν». Η συγκεκριμένη εξέλιξη έρχεται σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία, αφού ήδη οι επιχειρήσεις των media έχουν καταγράψει χαμηλά έσοδα κατά το πρώτο εξάμηνο.

"Τα Νέα" και το "Έθνος"

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όσο κι αν φαίνεται παράδοξο, το αντιμετωπίζουν οι εφημερίδες, αφού ήδη παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε χαρτί. Στο πλαίσιο της άμεσης αντιμετώπισης του προβλήματος που έχει παρουσιαστεί, από την Τετάρτη τα «Νέα» του Σταύρου Ψυχάρη και το «Εθνος» του Γιώργου Μπόμπολα προχώρησαν σε δραστική μείωση του αριθμού των σελίδων. Συγκεκριμένα, οι δύο εφημερίδες κυκλοφορούν με 32 σελίδες ύλης. Παράλληλα, οι εκδότες σκέφτονται να προχωρήσουν στην κατάργηση των προσφορών για ένα διάστημα. Αλλωστε, ακόμη και να ήθελαν, είναι εξαιρετικά δύσκολο να παραμείνουν στο προηγούμενο καθεστώς, αφού ακόμη και οι εταιρείες που παράγουν CD αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες της αγοράς.

Η "Δημοκρατία" και ο "Ελεύθερος Τύπος"

Το βασικό πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπορούν να εισάγουν πρώτες ύλες, δεδομένου ότι δεν γίνονται τραπεζικές συναλλαγές. Αυτό το τελευταίο είναι και το σημαντικότερο, καθώς συνδέεται με τη μη απόδοση των χρημάτων από τα σημεία πώλησης προς τα πρακτορεία διανομής Τύπου. Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, πέραν της περικοπής των σελίδων, επιχειρήσεις ήδη προχώρησαν σε σειρά από κινήσεις. Για παράδειγμα, η «Δημοκρατία» του Γιάννη Φιλιππάκη μείωσε την τιμή της στο μισό ευρώ, ενώ αποφάσισε να μην προχωρήσει στην παραγωγή νέων προσφορών. Προς την ίδια κατεύθυνση κινείται και ο Αλέξης Σκαναβής του «Ελεύθερου Τύπου», που αποφάσισε να μην προχωρήσει στην παραγωγή δύο περιοδικών. Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζουν και τα ραδιόφωνα, αφού από τη Δευτέρα τα media shops ενημέρωσαν τα εμπορικά τμήματα των συγκεκριμένων επιχειρήσεων ότι διακόπτουν τις περισσότερες από τις καμπάνιες.