Τις πρώτες διορθωτικές κινήσεις στο πρόγραμμα της ΕΡΤ ετοιμάζει η διοίκησή της, σε συνεργασία με το Μέγαρο Μαξίμου, ανεξάρτητα από το αν το τελευταίο θέλει να ισχυρίζεται ότι δεν παρεμβαίνει στα ζητήματα της δημόσιας τηλεόρασης.

Με τις αλλαγές στο τηλεοπτικό τοπίο και με εχθρικό το μεγαλύτερο μέρος των μέσων μαζικής ενημέρωσης, στο Μαξίμου δίνουν πολύ μεγάλη έμφαση στην ΕΡΤ, καθώς εκτιμούν ότι είναι το μόνο σοβαρό εργαλείο που διαθέτουν για την προβολή του «κυβερνητικού έργου» και όσων σχεδιάζει να κάνει από δω και στο εξής. Ηδη μάλιστα έχει συνταχθεί μια λίστα με εκείνους που θεωρείται ότι πέρασαν το «τεστ» του πρώτου διαστήματος και όσους θεωρείται ότι απέτυχαν. Οι κορυφαίοι στην «καλή» λίστα είναι ο παρουσιαστής του κεντρικού δελτίου, Πάνος Χαρίτος, ο Αντώνης Αλαφογιώργος και το δίδυμο Βάλιας Πετούρη-Χρήστου Μέγα.

Ευχαριστημένοι δηλώνουν επίσης από την Αντριάνα Παρασκευοπούλου, ενώ προβληματισμός υπάρχει για μια σειρά από πρόσωπα στο ρεπορτάζ που είναι «γερασμένα», δεν «περνάνε» στον κόσμο και υπάρχει έντονη σκέψη για αλλαγές σε αυτά.

Ο πρόεδρος του Δ.Σ., Διονύσης Τσακνής, αλλά και οι Λάμπης Ταγματάρχης και Σταύρος Καπάκος επιθυμούν να ενισχύσουν το πρόγραμμα, χωρίς όμως να κάνουν προσλήψεις, που έτσι κι αλλιώς μπορούν να γίνουν μόνο με το σταγονόμετρο, λόγω των πολύ δύσκολων δημοσιονομικών. Βασικό τους μέλημα εξακολουθούν να είναι κάποιες ενημερωτικές εκπομπές που θέλουν να επαναφέρουν, ανάμεσα στις οποίες είναι και αυτή του Κώστα Βαξεβάνη, που φαίνεται θετικός στο να επιστρέψει στο δημόσιο κανάλι.

ΣΙΡΙΑΛ

Κατά τα λοιπά, δεν είναι σε θέση να προχωρήσουν στην παραγωγή σίριαλ, λόγω οικονομικής αδυναμίας, αλλά και έλλειψης χρόνου προετοιμασίας. Δεν αποκλείεται ωστόσο να υπάρξουν μια-δυο μικρές παραγωγές χαμηλού κόστους, ενώ θα αξιοποιηθούν σε επαναλήψεις σειρές που χρονολογούνται ακόμα και από την εποχή της ασπρόμαυρης τηλεόρασης, αλλά είχαν κάνει μεγάλη επιτυχία και θεωρείται σκόπιμο να ξαναβγούν τον αέρα. Εμφαση αναμένεται να δοθεί και στο κομμάτι των αθλητικών, το οποίο συγκεντρώνει μεγάλες τηλεθεάσεις, αλλά και διαφήμιση, που αυτή την εποχή είναι «δυσπρόσιτη», ειδικά για την ΕΡΤ.

Ολα αυτά πάντως πρέπει να είναι έτοιμα έως τις αρχές Σεπτεμβρίου, καθώς η ΕΡΤ θα χρησιμοποιηθεί ως «δύναμη πυρός» του ΣΥΡΙΖΑ σε μια πολύ πιθανή προεκλογική εκστρατεία. Και στο Μαξίμου δεν κρύβουν το ζωηρό ενδιαφέρον τους να μη βρεθούν χωρίς τηλεοπτικά «όπλα», αλλά να έχουν το δημόσιο κανάλι στο πλευρό τους σε μια πιθανή εκλογική αναμέτρηση με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.