Με στόχο να υπάρξει τουλάχιστον ένα υποστηρικτικό προς τον ΣΥΡΙΖΑ κανάλι από τα τέσσερα ή πέντε που θα πάρουν άδεια κινούνται -στον βαθμό που μπορούν- κυβερνητικά στελέχη, τα οποία πάντως δεν έχουν μεγάλα περιθώρια παρέμβασης με βάση τη διαδικασία που θα ισχύσει. Ανθρωπος που έχει γνώση των συζητήσεων που γίνονται αναφέρει στο «SECRET» πως «δεν είναι βέβαιο ακόμα αν το κανάλι αυτό θα είναι ένα από τα σημερινά που θα πάρουν άδεια ή ένα νέο, που θα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας περισσότερων από μίας πλευράς». Στο Μαξίμου πάντως τα στόματα παραμένουν σφραγισμένα και το μόνο που ακούγεται επίμονα είναι ότι «εμείς δεν έχουμε τρόπο να παρέμβουμε στη διαδικασία, η οποία είναι απολύτως διαφανής».

Ωστόσο, ήδη γίνονται βολιδοσκοπήσεις για πρόσωπα που θα μπορούσαν να στελεχώσουν «ένα κανάλι με κεντροαριστερό προσανατολισμό, σχετικά φιλικό προς την κυβέρνηση, αλλά με εμπορικό χαρακτήρα, και όχι του τύπου των σημερινών κομματικών οργάνων της Κουμουνδούρου», όπως λέει στο «SECRET» στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ που εμπλέκεται στη διαδικασία.

Αυτό που πάντως λένε ότι έχουν πετύχει με την έναρξη της διαδικασίας για τον διαγωνισμό είναι να «σπάσουν» κάποιες παραδοσιακές συμμαχίες. «Εκείνο που βλέπαμε, να πηγαίνουν όλοι μαζί απέναντί μας, δεν υπάρχει πια» λέει στο «SECRET» το ίδιο στέλεχος, χωρίς να κρύβει την ικανοποίησή του επειδή κατάφεραν να διασπάσουν σε έναν βαθμό το «μέτωπο» των νυν καναλαρχών.

Αναφορικά με την κινητικότητα για τις νέες άδειες, οι πληροφορίες που φτάνουν στον ΣΥΡΙΖΑ και φυσικά στην κυβέρνηση είναι συγκεχυμένες. Για παράδειγμα, αναφέρουν ότι ο ΣΚΑΪ ενδεχομένως να αντιμετωπίσει ζητήματα μετά την εξέταση των φακέλων για την αρχική «αδειοδότησή» του, κάτι μάλιστα για το οποίο λένε ότι «φρόντισαν» ορισμένοι ανταγωνιστές του.

Ακούνε επίσης ότι η πλευρά Μπόμπολα, παρά τις διαβεβαιώσεις που δίνει στους εργαζομένους του Mega, ότι επιχειρεί να κρατήσει ανοιχτό το κανάλι, παράλληλα κάνει κρούσεις στον Δημήτρη Κοντομηνά αλλά και στον Ιβάν Σαββίδη για δημιουργία σχήματος που θα διεκδικήσει άδεια για τον Alpha.

Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, το Mega δεν είναι το μόνο κανάλι που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, καθώς η διαφημιστική αγορά, ενόψει της χορήγησης των νέων αδειών, δεν κάνει πια συμβόλαια για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι εταιρείες που διανέμουν διαφήμιση στα κανάλια ζητάνε συμφωνίες το αργότερο μέχρι τον Αύγουστο, διότι θέλουν να έχουν μια εικόνα για το πώς θα είναι το τηλεοπτικό τοπίο εκείνη την περίοδο.