Μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί το νοµοσχέδιο που θα προβλέπει τη δηµιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρµας συναλλαγών για τη διαφήµιση των καναλιών, επεσήµανε από το βήµα της Βουλής ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενηµέρωσης, Νίκος Παππάς. Αφορµή ήταν η συζήτηση τροπολογίας που προβλέπει παράταση κατά έξι µήνες του ισχύοντος καθεστώτος για την απευθείας τιµολόγηση διαφηµίσεων και χορηγιών από µέσα ενηµέρωσης, η οποία κατατέθηκε στο υπό συζήτηση νοµοσχέδιο για την ενσωµάτωση κοινοτικής οδηγίας που αφορά «την αρχή ίσης µεταχείρισης προσώπων, ασχέτως φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής τους».