H Επένδυση κυκλοφορεί το Σάββατο 8.4 με 2 μεγάλες προσφορές

ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΙΡΑ σε DVD

H Πέππα το Γουρουνάκι

Ο 2ος ΚΥΚΛΟΣ

MH XAΣΕΤΕ ΤΟ 3ο DVD ME 5 ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ

Η Πέππα διασκεδάζει με την οικογένεια και τους φίλους της, πηγαίνει στο σχολείο και μαθαίνει πράγματα. Της αρέσει το μπαλέτο, οι μεταμφιέσεις και οι νερόλακκοι. Θυμώνει με τον μικρότερο αδερφό της Τζορτζ, μαλώνει τους φίλους αλλά στο τέλος είναι πάντα αγαπημένοι και ένα μικρό μάθημα έχει βγει μέσα από τους καβγάδες και τις περιπέτειες. Η οικογένεια της Πέππα λειτουργεί πάντοτε συλλογικά. Όλα τελειώνουν χαρούμενα με δυνατά ρουθουνίσματα και γέλια.

Η Πέππα το Γουρουνάκι είναι η πολυβραβευμένη παιδική σειρά της Entertainment One (Βραβεία: BAFTA Children’s Award 2005 Best Pre-School Animation / AIAFF Best TV Production 2005 / British Animation Award Nominated for best pre-school), που προβάλλεται από το 2004 και στην Ελλάδα από το 2012. Μέσα στα χρόνια προβολής της η σειρά έχει αγαπηθεί πολύ από τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας.

----

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΒΙΒΛΙΩΝ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ!

ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Αποκτήστε τα αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, από τους πιο σημαντικούς συγγραφείς του κόσμου σε υπερπολυτελείς συλλεκτικές εκδόσεις, όπως ακριβώς κυκλοφορούν στα βιβλιοπωλεία!

Μη χάσετε το νέο βιβλίο της σειράς:

ΑΝΤΡΕ ΜΑΛΡΟ

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΦΡΟΝΙΑΣ

Ο Αντρέ Μαλρό ήταν Γάλλος συγγραφέας και πολιτικός. Έγινε γνωστός το 1921 με το αλληγορικό του διήγημα "Χάρτινα φεγγάρια», ενώ τιμήθηκε με το βραβείο Γκονκούρ για το έργο του "Ανθρώπινη μοίρα". Κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου πολέμου υπήρξε ενεργό μέλος της Γαλλικής Αντίστασης. Μετά το πέρας του πολέμου ασχολήθηκε κυρίως με την ιστορία της τέχνης και ακολούθησε πολιτικά τον στρατηγό Ντε Γκώλ, ο οποίος του εμπιστεύτηκε το Υπουργείο Πολιτιστικών Υποθέσεων από το 1958 μέχρι τον Μάη του 1968.

«Μια φωνή, μες στο κελί, πρόφερε καθαρά, μα πολύ σιγά, μ’ ένα απόκοσμο ψιθύρισμα: «Τούτοι δω πέθαναν». Και λίγο πιο δυνατά: «Και η ‘Αννα πέθανε, σου λέω... Πέθανε». Κάτω

από τα χέρια του Κάσσνερ που τα είχε ακόμα κολλημένα στ’ αυτιά, το αίμα αγκομαχούσε, ζητούσε τις εικόνες, όπως ο βουτηχτής τον αέρα’ το αίμα, ο μόνος ζωντανός του σύντροφος, σα γιομάτο από υποβρύχιες καμπάνες, από συμφορές πάνω στη γη, από καλπασμούς ρυθμικούς στο βάθος της νύχτας. Οι τοίχοι του μπουντρουμιού πλησίασαν τον Κάσσνερ• όχι, ήταν η παλίρροια της αγωνίας που ερχόταν, σε κάθε χτύπημα της φλέβας στα μελίγγια. Να ξαναγυρίσει στην πόλη, να ξαναγυρίσει στην πόλη.»