Ένα εξατομικευμένο «news feed», στο πρότυπο του Facebook, προσθέτει στη mobile εφαρμογή της η Google, όπου θα επιδεικνύεται στον χρήστη υλικό το οποίο μπορεί να τον ενδιαφέρει, πριν αυτός προβεί σε αναζητήσεις.

Σε αυτό θα προβάλλονται ειδήσεις, άρθρα, βίντεο και μουσική που θα επιλέγονται με βάση προηγούμενες αναζητήσεις από τον ίδιο χρήστη. Ακόμη, οι χρήστες θα μπορούν να πατήσουν ένα κουμπί «follow» στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, για να προσθέτουν ενδιαφέροντα θέματα στο feed τους.


Περισσότερα στο ependisinews.gr