Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος «διαζυγίου» γράφτηκε στις αρχές της εβδοµάδας, µε την 24Media να αποχωρεί από το project «Έθνος». Το ερώτηµα είναι γιατί ο ∆ηµήτρης Μάρης αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτήν τη συνέργεια µε την Dimera και τον Ιβάν Σαββίδη. Καλά ενηµερωµένες πηγές σηµειώνουν ότι επιθυµούσε να επεκταθεί και στον χώρο του Τύπου και να δηµιουργήσει ένα φύλλο που θα εκφράζει τη φυσιογνωµία του οµίλου του οποίου είναι ιδρυτής και πρόεδρος.

Σύµφωνα µε πληροφορίες, στόχος του ήταν να αναλάβει αρχικά το management και στη συνέχεια να διεκδικήσει και την ιδιοκτησία της εφηµερίδας, κάτι που έκανε. Όσες φορές, όµως, επιχείρησε να αποκτήσει την εφηµερίδα, η άλλη πλευρά ακολουθούσε παρελκυστική τακτική, παρά το γεγονός ότι δήλωνε πρόθυµη να την παραχωρήσει.

Γίνεται αντιληπτό ότι η πλευρά Σαββίδη, αν και δεν είχε την τεχνογνωσία για να τρέξει το project, «γλυκάθηκε» από τη δύναµη της εφηµερίδας και επιχείρησε να την εκµεταλλευτεί πολιτικά, έχοντας όµως και το περιθώριο να ρίχνει την ευθύνη στο management, αν τα πράγµατα πήγαιναν στραβά. Τα σύννεφα δεν άργησαν να εµφανιστούν, καθώς, µετά τις πρώτες εβδοµάδες και αφού η 24Μedia είχε διασφαλίσει την προβολή του εγχειρήµατος, άρχισε να διαφαίνεται η µελλοντική σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσµων.

Ενδεικτικά παραδείγµατα οι διαφωνίες για τον τρόπο κάλυψης του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία και τα εθνικά θέµατα µέχρι τις πιέσεις για στήριξη του Ρωσικού Πατριαρχείου έναντι του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης, τον ΠΑΟΚ και τις άλλες ποδοσφαιρικές οµάδες και µια σειρά άλλα θέµατα. Πάντως, η αποχώρηση Μάρη έχει δηµιουργήσει ιδιαίτερες ανησυχίες στις τάξεις των εργαζοµένων, ενώ χαρακτηριστικό του κλίµατος που επικρατεί είναι το τέλος της συνεργασίας του Γ. Λακόπουλου µε την εφηµερίδα.

Την ίδια ώρα, ανακατατάξεις ξεκίνησαν στον ραδιοφωνικό σταθµό 24/7 του Οµίλου Μάρη µετά το «διαζύγιο» µε τον Ιβάν Σαββίδη, καθώς ο ιδιοκτήτης του επιθυµεί να µειωθεί σηµαντικά το κόστος λειτουργίας, το οποίο είχε φτάσει σε υψηλά επίπεδα την περίοδο που την ευθύνη της διεύθυνσης είχε ο Κώστας Αρβανίτης, χωρίς να υπάρχουν τα ανάλογα αποτελέσµατα σε επίπεδο ακροαµατικότητας.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως στόχος είναι η µείωση κατά 50% των εξόδων, έτσι ώστε ο σταθµός να είναι βιώσιµος, ενώ, σε ό,τι αφορά την πολιτική γραµµή του, η απόφαση που έχει ληφθεί είναι να µην αποτελεί «ντουντούκα του ΣΥΡΙΖΑ», όπως επιχείρησε να τον µετατρέψει ο πρώην διευθυντής του.

∆ηλαδή να κινείται σε κατεύθυνση φιλοκυβερνητική µεν, αλλά χωρίς να επιτίθεται τυφλά στη Νέα ∆ηµοκρατία και τα υπόλοιπα κόµµατα του δηµοκρατικού τόξου της Βουλής. Συνοµιλητές του κ. Μάρη λένε πως ο σταθµός θα παραµείνει «βαριά» ενηµερωτικός και δεν θα αλλάξει χαρακτήρα. Οι εν λόγω αλλαγές έχουν οδηγήσει στην αποµάκρυνση κάποιων παραγωγών και σε περικοπές στα µισθολόγια κάποιων άλλων.

Ο Νίκος Πεφάνης, διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας, συναντήθηκε µε µέλη του ∆ιοικητικού Συµβουλίου της Ένωσης Συντακτών και δεσµεύτηκε πως δεν θα υπάρξουν επιπλέον απολύσεις από όσες έχουν ήδη γίνει. Επισηµάνθηκε, µάλιστα, πως στις περισσότερες περιπτώσεις όσοι αποµακρύνθηκαν είχαν και δεύτερη εργασία.

Τη δηµοσιογραφική διαχείριση συνεχίζει να έχει ο Βασίλης Παπαχριστοδούλου, που είναι εκ των στενών συνεργατών του κ. Μάρη. Ωστόσο, σύµφωνα µε ασφαλείς πληροφορίες του «Secret», ένθετου της εφημερίδας «Παραπολιτικά», βολιδοσκοπήθηκε πρόσωπο το οποίο γνωρίζει καλά τον χώρο του ραδιοφώνου, προκειµένου να αναλάβει τη διεύθυνση και να καταστρώσει το σχέδιο που θα βοηθήσει το ραδιόφωνο να ανέβει στις ακροαµατικότητες. Την ίδια ώρα, η 24Media, που ξεκίνησε και καθιερώθηκε από τα ψηφιακά µέσα, επεκτείνεται τόσο στην παραγωγή τηλεοπτικού περιεχοµένου όσο και στον Τύπο.

Νέα έντυπα, ειδικά περιοδικά για τον άνδρα, τον αθλητισµό και την ενηµέρωση, είτε ως περιοδικά είτε ως ένθετα σε εφηµερίδες, θα δώσουν σύντοµα το στίγµα του οµίλου. Με διευθυντή ειδήσεων και ενηµέρωσης για όλο τον όµιλο της 24Μedia τον Μάνο Χωριανόπουλο, πρώην διευθυντή του «Έθνους», ο οποίος πέρασε µε άριστα τις δύσκολες εξετάσεις στην προηγούµενη θέση του, πλέον η 24Μedia εξακολουθεί να αναπτύσσεται µε το βλέµµα στο µέλλον.

 Πηγή: Secret