Σε δομικό ανασχηματισμό και μάλιστα πριν από το τέλος της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν, όσον αφορά την ηγετική πυραμίδα του σταθμού Open, σκέφτεται να προχωρήσει ο επιχειρηματίας Ιβάν Σαββίδης, που δηλώνει πλέον απογοητευμένος από τις επιδόσεις της επιχείρησης.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με όσα αναφέρει το Secret, ο ομογενής επιχειρηματίας άρχισε εσχάτως να αντιλαμβάνεται ότι η ζημιά που μπορεί να «γράψει» κατά την πρώτη χρονιά λειτουργίας του το Open εύκολα μπορεί να φτάσει (αν όχι να ξεπεράσει) τα 50 εκατ. ευρώ. Με δεδομένα τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά και τα ισχνά διαφημιστικά έσοδα, ο Ιβάν Σαββίδης δέχεται εισηγήσεις να προχωρήσει άμεσα σε αλλαγές.

Στο πλαίσιο αυτό ακούγεται ότι τελευταία έχει βαρύνει κάπως το κλίμα τόσο για τον διευθύνοντα σύμβουλο του καναλιού, Τζώνη Καλημέρη, όσο και για τη διευθύντρια Προγράμματος, Αλκηστη Μαραγκουδάκη. Φυσικά, το πρόβλημα φαίνεται να ξεπερνά τα πρόσωπα, αφού αυτό που καταγράφουν όσοι παρακολουθούν στενά την πορεία του καναλιού είναι η έλλειψη γενικότερης στρατηγικής. Πάντως, το θέμα έχει πλέον φτάσει στον ίδιο τον Ιβάν Σαββίδη, ο οποίος σκέφτεται ακόμη και την πώληση του Open.

Μάλιστα, όπως επισημαίνει σε συνομιλητές του, αν δεν καταφέρει να πάρει την ταινιοθήκη του Mega, ίσως αυτή η λύση και να αποτελεί μονόδρομο. Σε κάθε περίπτωση, εκείνο που φαίνεται να προβληματίζει τον μεγαλομέτοχο του ΠΑΟΚ είναι ότι το κανάλι δεν έχει καταφέρει όλο αυτό το διάστημα να αποκτήσει επιρροή, παρά τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί.

Πέραν όμως του Open, έντονος προβληματισμός υπάρχει και σε σχέση με την πορεία του «Εθνους», όπως γράφαμε και την προηγούμενη εβδομάδα. Και αυτό γιατί, εκτός από τις κυκλοφορίες, το μαγαζί δεν έχει καταφέρει να μπει στα διαφημιστικά πλάνα. Είναι ενδεικτικό ότι το site της εφημερίδας κινείται σε μηδενικά επίπεδα σε σχέση με τα διαφημιστικά έσοδα. Οπότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το μέγεθος της ζημιάς και σε αυτό το πεδίο, που θα υποστεί ο Ιβάν Σαββίδης.