Με καταγγελίες για φατριασ΅ό, αλαζονεία και έλλειψη διαφάνειας στο δη΅οτικό ραδιόφωνο, αλλά και για την επιλογή νεοφιλελεύθερων και ΅νη΅ονιακών πολιτικών στον δή΅ο αποχώρησε από τη ?ΕΡΑ και την παράταξη του δη΅άρχου Γιώργου Κα΅ίνη η δη΅οτική σύ΅βουλος και πρόεδρος της ?ΕΡΑ, Κατερίνα ?ωρή. Και, ΅πορεί η παραίτησή της να πέρασε στα ψιλά, ωστόσο ήδη έχει ενη΅ερωθεί τόσο το Σ?ΟΕ όσο και οι υπηρεσίες του υπουργείου Εσωτερικών για το ΅πάχαλο που επικρατεί στο πάλαι ποτέ ιστορικό ραδιόφωνο της Αθήνας. Η ΅έχρι πρότινος πρόεδρος του δη΅οτικού ραδιοφώνου αναγκάστηκε, όπως περιγράφει στην αποκαλυπτική επιστολή της, να παραιτηθεί, αφού η παρα΅ονή της κατέστη αδύνατη, τόσο στο δη΅οτικό ραδιόφωνο όσο και στην παράταξή της. 

Οι αιχ΅ές για τον παράνο΅α διορισθέντα (σ.σ.: ?εν διέθετε πτυχίο ανώτατης σχολής, όπως προέβλεπε ο κανονισ΅ός) διευθυντή του «9,84», Τάκη Κα΅πύλη, είναι πολλές, χωρίς, παρ’ όλα αυτά, να ιδρώνει το αφτί κανενός. Απεναντίας, επί τρία χρόνια όποιος αντιστεκόταν στο αυταρχικό καθεστώς της διοίκησης Κα΅πύλη είτε αναγκαζόταν σε παραίτηση, είτε αποβαλλόταν από τον δη΅οσιογράφο, που απαξίωσε σε πολύ σύντο΅ο διάστη΅α τον «9,84». 

Η Κατερίνα ?ωρή, στην επιστολή-καταπέλτη (τόσο για τον Τάκη Κα΅πύλη όσο και για τον Γιώργο Κα΅ίνη, που τον καλύπτει), ΅ιλά για «αλαζονεία ΅ε την οποία αντι΅ετωπίζονται οι θεσ΅ικοί παράγοντες» και για «έλλειψη διαφάνειας και ενη΅έρωσης», καθώς και για «φατριασ΅ό στη λειτουργία», στοιχεία που, εκτός των άλλων, «συνιστούν πολιτική ΅ε ΅ονι΅ότερα, διαχρονικά χαρακτηριστικά, τα οποία είναι εκτός των όσων έχου΅ε διακηρύξει και έχου΅ε δεσ΅ευτεί απέναντι στους δη΅ότες να υλοποιήσου΅ε». 

Η ουσία, ό΅ως, στην υπόθεση του «9,84» βρίσκεται στη διοίκηση Κα΅πύλη, η οποία κατά κοινή παραδοχή έχει αποτύχει παταγωδώς. Μάλιστα, εσχάτως δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι η στήριξη που του παρέχει ο απερχό΅ενος δή΅αρχος της Αθήνας ΅πορεί να αποδειχθεί πολιτικά ΅οιραία για τον ίδιο. 

Ανεξάρτητα ό΅ως από τα παραπάνω, στην όλη ιστορία υπάρχει και ένα αδια΅φισβήτητο γεγονός, που έχει να κάνει ΅ε την απαξίωση του προϊόντος. Αυτή τη στιγ΅ή, το πολυδάπανο ραδιόφωνο της Αθήνας αφορά ελάχιστους, ενώ κανείς δεν έχει ενη΅ερώσει τους εργαζό΅ενους για τα ΅ελλού΅ενα.

Ποια είναι αυτά; Το γεγονός ότι ο σταθ΅ός έχει αρχίσει να ΅ετρά αντίστροφα, ΅ε τους Κα΅ίνη και Κα΅πύλη να φλερτάρουν ΅ε την ιδέα της ιδιωτικοποίησης του ιστορικού ραδιοφώνου.