Ακρως εντυπωσιακή είναι η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ, σύμφωνα με τη Media Services, για τον Ιανουάριο. Συγκεκριμένα, συνολικά +26,25% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2013 και 76.753.432 ευρώ, από 60.793.039 ευρώ που ήταν το περσινό ταμείο. Στην τηλεόραση άνοδος 46,06% (40.103.746 ευρώ, από 27.457.512 ευρώ) και στο ραδιόφωνο 54,04% (4.683.197 ευρώ, από 3.040.222 ευρώ), ενώ σημαντική είναι η αύξηση και στις εφημερίδες, με +16,87% (14.107.219 ευρώ, από 12.070.582 ευρώ). Μοναδική παραφωνία τα περιοδικά, με πτώση 2,01% (17.859.271 ευρώ, από 18.224.723 ευρώ).