Την πρόθεση της νέας κυβέρνησης και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη να τρέξει τις ιδιωτικοποιήσεις ώστε η Ελλάδα να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών σημειώνει η Handelsblatt σε εκτενές της άρθρο.

Η γερμανική εφημερίδα με αφορμή την αυξημένη κίνηση στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος με τις τρία εκατομμύρια αφίξεις μόνο τον Αύγουστο, σημειώνει ότι η συγκυρία είναι ευνοϊκή ώστε να προχωρήσει η προγραμματισμένη ιδιωτικοποίηση του αερολιμένα.

Σύμφωνα με το υπάρχον ιδιοκτησιακό καθεστώς το κράτος εξακολουθεί να ελέγχει το 55%, το 40% κατέχει η AviAlliance, η οποία υποστηρίζεται από το καναδικό συνταξιοδοτικό ταμείο PSP Investments και το υπόλοιπο 5% των μετοχών ανήκει στον Όμιλο Κοπελούζου και όπως αναφέρει ο αρθρογράφος η κυβέρνηση επιθυμεί να πουλήσει το 30%.

HS


Ο αρθρογράφος κάνει ιδιαίτερη μνεία στον Κυριάκο Μητσοτάκη που θέλει να προχωρήσει τις ιδιωτικοποιήσεις που είχαν βαλτώσει το προηγούμενο διάστημα.

Μάλιστα γίνεται αναφορά και στην επένδυση του Ελληνικού, σε μια έκταση που σχεδιάζεται επένδυση ύψους 8 δισ. ευρώ με επικεφαλής την ελληνική εταιρεία Lamda Develpment.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αναφορές της γερμανικής εφημερίδας πως ο Αλέξης Τσίπρας καθυστέρησε τις ιδιωτικοποιήσεις τα χρόνια που ήταν πρωθυπουργός καθώς επιθυμία της κυβέρνησής του ήταν να διατηρεί τον έλεγχο των κρατικών επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα όπως γράφει ο αρθρογράφος η κυβέρνηση Τσίπρα επιβράδυνε τα περισσότερα έργα για να μην έρθει σε ρήξη με τα συνδικάτα και να αποφύγει τις ιδεολογικές αντιρρήσεις στη βάση του ΣΥΡΙΖΑ.