Για την επόμενη ημέρα της αγοράς των ηλεκτρονικών ειδών στην μετά καραντίνας εποχή, αλλά και για το πλήγμα που δέχθηκε ο κλάδος των εταιρειών κατά τη περίοδο του lockdown, τοποθετήθηκε σε συνέντευξη του ο Αλέξανδρος Παπαδόπουλος, CEO της Ελληνικής Αντιπροσωπείας της JVC και BLAUPUNKT.

Ο κ. Παπαδόπουλος αν και υπογράμμισε ότι «βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη Υγειονομική Κρίση που δυστυχώς τείνει να μετατραπεί σε οικονομική», ανέφερε ότι «η GRC TECH δεν συμπεριλαμβάνεται στα μεγάλα ‘’θύματα’’ της αγοράς που έπληξε η καραντίνα».

Όσον αφορά για το τι μπορούμε να περιμένουμε μέχρι το τέλος του έτους στην αγορά ηλεκτρικών ειδών, ο ίδιος επισήμανε πως «από αυτήν την νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί, κερδισμένες θα είναι οι επιχειρήσεις που γρήγορα θα καλύψουν το κενό για μια μακροπρόθεσμη ανάπτυξη».

Παράλληλα ανέφερε ότι είναι γεγονός ότι οι συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει και αυτός είναι ο λόγος που σύμφωνα με τον ίδιο, «εμείς ως άνθρωποι της αγοράς πρέπει να έχουμε όσο το δυνατό γρηγορότερα αντανακλαστικά».

Για τα μελλοντικά σχέδια της GRC TECH, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι «πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να ξεπεράσει παρά την Υγειονομική Κρίση, τις προσδοκίες των πελατών της, με την αύξηση των πωλήσεων σε όλους τους κωδικούς των προϊόντων που αντιπροσωπεύει τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο».

Πως βλέπετε να κινείτε η Αγορά μετά την περίοδο της καραντίνας εξ’ αιτίας της πανδημίας του Κορωνοϊού;

Πράγματι για ένα παγκόσμιο πρωτόγνωρο γεγονός, όπως αυτού της πανδημίας του Κορωνοϊού και της καραντίνας που όλοι βιώσαμε, οι ανησυχίες για την μετάβαση σε μια Νέα Εποχή είναι εύλογες για όλους τους ανθρώπους της αγοράς.

Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη Υγειονομική Κρίση που δυστυχώς τείνει να μετατραπεί σε Οικονομική. Η ανάκαμψη θα απαιτήσει αποφάσεις γενναίες τόσο από το οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης, όσο και από όλους εμάς τους ανθρώπους της αγοράς.

Όσον αφορά τον κλάδο των Εταιρειών Ηλεκτρικών Ειδών, στο οποίο ανήκει και η εταιρεία μας GRC TECH, νομίζω, ότι δεν συμπεριλαμβανόμαστε στα μεγάλα «θύματα» της αγοράς, στον καιρό της καραντίνας, εξ’ αιτίας της πανδημίας που όλοι βιώνουμε.

Προσωπικά εγώ, αντιμετωπίζοντας πάντοτε τα γεγονότα θετικά στην ζωή, γνώμη μου είναι ότι η Αγορά θα ανακάμψει έστω και με αργούς ρυθμούς , μέχρις ότου βρει τον δικό της αναπτυξιακό δρόμο, που είναι και η ευχή όλων μας.

Τι πιστεύετε ότι μπορούμε να περιμένουμε μέχρι το τέλος του έτους στην Αγορά Ηλεκτρικών Ειδών;

Είναι γεγονός ότι από αυτήν την νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί, κερδισμένες θα είναι οι επιχειρήσεις που γρήγορα θα καλύψουν το κενό για μια μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Οι εταιρείες που θα προσαρμοστούν όσο γίνεται γρηγορότερα στην νέα εποχή των πραγμάτων. Είναι αλήθεια ότι οι συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει, και εμείς ως άνθρωποι της Αγοράς πρέπει να έχουμε όσο το δυνατό γρηγορότερα αντανακλαστικά.

Όσοι το αγνοήσουν, όσες επιχειρήσεις δεν προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, πολύ φοβάμαι ότι θα αντιμετωπίσουν μεγάλο πρόβλημα. Απαντώντας συγκεκριμένα για τις προβλέψεις στην Αγορά των Ηλεκτρικών Ειδών, μέχρι τέλους του έτους, θα σας έλεγα ότι πράγματι η δύσκολη αυτή συγκυρία που βιώνουμε, έχει επηρεάσει σε ‘να βαθμό και την δική μας πορεία. Ωστόσο είναι γεγονός ότι στην περίοδο της καραντίνας η Ηλεκτρονική Αγορά των καταναλωτών, έχει εκτοξεύσει τα νούμερα πωλήσεων Ηλεκτρονικών Ειδών, δημιουργώντας νέα δεδομένα, στον δικό μας κλάδο.
Για τον λόγο αυτό είμαι πεπεισμένος ότι αυτή η τάση θα συνεχίσει μέχρι το τέλος του 2020, δημιουργώντας ένα ελπιδοφόρο ξεκίνημα για τον επόμενο χρόνο.


Ποιοι είναι σήμερα οι σημαντικότεροι συνεργάτες (αλυσίδες) της εταιρείας σας;

Σημαντικότεροι συνεργάτες σήμερα είναι οι μεγαλύτεροι retailers στην Ελλάδα όπως τα καταστήματα MEDIA MARKT,PUBLIC, ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ, ΓΕΡΜΑΝΟΣ – COSMOTE, ELECTRONET, Super Market ΓΑΛΑΞΙΑΣ.
Παράλληλα βρισκόμαστε σε επικοινωνία συνεργασίας και με άλλες σημαντικές αλυσίδες της αγοράς του κλάδου των Ηλεκτρικών Ειδών. Το visibility των προϊόντων μας, δηλαδή, βρίσκεται σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο. Στόχος μας, φυσικά, η παρουσία μας να γίνει ακόμη πιο δυναμική τα επόμενα 2-3 χρόνια στην Αγορά των Ηλεκτρικών Ειδών πλαισιώνοντας την με νέα προϊόντα. Πρόσφατα εντάχθηκαν στο portfolio της εταιρίας μας και η σειρά τηλεοράσεων της Blaupunkt μπαίνοντας δυναμικά στην κατηγορία.

Ποίοι είναι οι άξονες που θα βασιστεί το 2020 η εταιρεία σας GRC TECH;

Πρώτο μέλημα μας, μέχρι το τέλος του 2020 είναι η GRC TECH, η εταιρεία μας, να επιδοθεί σε ‘ναν δρόμο διαφημιστικής καμπάνιας στα Social Media το Διαδίκτυο και τα ΜΜΕ, για την μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα των προϊόντων μας, τόσο της JVC όσο και της BLAUPUNKT, που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Την αναβάθμιση λειτουργίας του τμήματος Μάρκετινγκ – Επικοινωνίας, με την στελέχωση νέου εξειδικευμένου προσωπικού στον κλάδο αυτό.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μπορέσουμε όσο γρηγορότερα γίνεται να ανταποκριθούμε στις νέες ανάγκες – επιθυμίες των καταναλωτών μας και όπως προανέφερα έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό οι συνήθειες του καταναλωτικού κοινού.

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας σας, της GRC TECH για την Ελλάδα και την Κύπρο που αποκλειστικά αντιπροσωπεύεται;

Πρωταρχικός μας στόχος είναι να ξεπεράσουμε παρά την Υγειονομική Κρίση, τις προσδοκίες των πελατών μας, με την αύξηση των πωλήσεων σε όλους τους κωδικούς των προϊόντων που αντιπροσωπεύουμε τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο μας.

Στόχος μας, στόχος της GRC TECH, ήταν και θα είναι στην νέα δεκαετία που ξεκίνησε, να ξεπεράσουμε ακόμη και τις δικές μας προσδοκίες με γνώμονα πάντοτε και το συμφέρον των πελατών μας.

Μια οργανωμένη προσπάθεια που ξεκίνησε το 2015 τόσο στον κλάδο της Έρευνας Αγοράς, παρατηρητήριο τιμών, πωλήσεων, με γρήγορα αντανακλαστικά και άμεση ανταπόκριση, στις δύσκολες αλλά αναγκαίες απαιτήσεις των πελατών μας, που είναι και το μεγάλο Στοίχημα της Εταιρείας μας.

Ευχαριστώντας σας, για την φιλοξενία και την δημιουργική αυτή σύντομη συνεργασία μας, με τον παραδοσιακό τρόπο της συνέντευξης, θα ήθελα πριν κλείσω να αναφερθώ και στην Ηλεκτροκίνητη Αγορά (Ηλεκτρικά Ποδήλατα, Πατίνια, Scooter) που εδώ και καιρό εμπορευόμαστε. Πράγματι, όλος ο πλανήτης πλέον στρέφεται στην Ηλεκτροκίνηση και κάθε χώρα εξετάζει την επιδότηση για την παραπάνω αγορά τους. Έτσι και η Ελλάδα στρέφεται σε ένα πρόγραμμα επιδότησης αγοράς των παραπάνω προϊόντων, από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, που θα τεθεί σε διαβούλευση τον Ιούνιο 2020 και θα χρηματοδοτηθεί από Ταμείο Ρύπων.