Mere: Σε Κόρινθο και Αγρίνιο τα επόμενα σούπερ μάρκετ
Με την ημερομηνία λανσαρίσματος να αναβάλλεται συνεχώς, ένεκα κορονοϊού, η ρωσική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mere συνεχίζει να προετοιμάζεται για την επόμενη ημέρα. Συγκεκριμένα πέρα από την Τρίπολη, τη Λάρισα και τον Λαγκαδά η αλυσίδα προσθέτει το προσεχές διάστημα άλλους δύο κρίκους σε επαρχιακές πόλεις της Ελλάδας. Συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα της αναζητά διευθυντές για τα καταστήματα της σε Κόρινθο και Αγρίνιο.
Το παραπάνω στοιχείο δείχνει ότι ήδη έχουν βρεθεί τα ακίνητα και η Mere προχωράει στο επόμενο βήμα που είναι η στελέχωση των καταστημάτων. Όπως στις προηγούμενες περιπτώσεις για την κάλυψη της θέσης του διευθυντή η γνώση τηςMERE ρωσικής γλώσσας θεωρείται επιπλέον προσόν. Αξίζει να αναφερθεί ότι στον σχεδιασμό της εταιρείας, προμηθευτές που είχαν έρθει σε επαφή με στελέχη της αλυσίδας σούπερ μάρκετ έκαναν λόγο για πέντε καταστήματα στο αρχικό στάδιο της στην ελληνική αγορά.
Δύσκολη προσπάθεια
Την επιτυχία του εγχειρήματος της Mere στην ελληνική αγορά αμφισβητούν τόσο οι ανταγωνιστές όσο και εκπρόσωποι των προμηθευτών. Πέρα από το προηγούμενο των αποτυχημένων προσπαθειών ξένων αλυσίδων discount να αναπτύξουν δίκτυο (Aldi, Plus) το μοντέλο δεν φαίνεται να έχει δυνατότητες ανάπτυξης στην Δυτική Ευρώπη. Για παράδειγμα η Γερμανία στην οποία έχει παρουσία μόνο με ελάχιστα καταστήματα στον τομέα της πρώην Ανατολικής Γερμανίας δυσκολεύεται να αναπτύξει περαιτέρω το δίκτυο της.
Αξίζει να αναφερθεί ότι πριν από λίγες ημέρες ο Νίκος Βερόπουλος, ο Έλληνας λιανέμπορος που έχει αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των Mere στην Σερβία, μιλώντας στο powergame.gr ανέφερε ότι στη αγορά της Σερβίας η ρώσικη αλυσίδα έχει περάσει απαρατήρητη ενώ θεωρεί ότι το ειδικό βάρος που έχει δεν θα μπορούσε να φέρει αναστάτωση στην ελληνική αγορά.
Τέλος σημειώνεται ότι η Mere θα εισέλθει στην ελληνική αγορά χωρίς να έχει στην γκάμα της φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια, που είναι και οι κατηγορίες που εμφάνισαν την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων την περασμένη χρονιά στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.
Το παραπάνω στοιχείο δείχνει ότι ήδη έχουν βρεθεί τα ακίνητα και η Mere προχωράει στο επόμενο βήμα που είναι η στελέχωση των καταστημάτων. Όπως στις προηγούμενες περιπτώσεις για την κάλυψη της θέσης του διευθυντή η γνώση τηςMERE ρωσικής γλώσσας θεωρείται επιπλέον προσόν. Αξίζει να αναφερθεί ότι στον σχεδιασμό της εταιρείας, προμηθευτές που είχαν έρθει σε επαφή με στελέχη της αλυσίδας σούπερ μάρκετ έκαναν λόγο για πέντε καταστήματα στο αρχικό στάδιο της στην ελληνική αγορά.
Δύσκολη προσπάθεια
Την επιτυχία του εγχειρήματος της Mere στην ελληνική αγορά αμφισβητούν τόσο οι ανταγωνιστές όσο και εκπρόσωποι των προμηθευτών. Πέρα από το προηγούμενο των αποτυχημένων προσπαθειών ξένων αλυσίδων discount να αναπτύξουν δίκτυο (Aldi, Plus) το μοντέλο δεν φαίνεται να έχει δυνατότητες ανάπτυξης στην Δυτική Ευρώπη. Για παράδειγμα η Γερμανία στην οποία έχει παρουσία μόνο με ελάχιστα καταστήματα στον τομέα της πρώην Ανατολικής Γερμανίας δυσκολεύεται να αναπτύξει περαιτέρω το δίκτυο της.
Αξίζει να αναφερθεί ότι πριν από λίγες ημέρες ο Νίκος Βερόπουλος, ο Έλληνας λιανέμπορος που έχει αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των Mere στην Σερβία, μιλώντας στο powergame.gr ανέφερε ότι στη αγορά της Σερβίας η ρώσικη αλυσίδα έχει περάσει απαρατήρητη ενώ θεωρεί ότι το ειδικό βάρος που έχει δεν θα μπορούσε να φέρει αναστάτωση στην ελληνική αγορά.
Τέλος σημειώνεται ότι η Mere θα εισέλθει στην ελληνική αγορά χωρίς να έχει στην γκάμα της φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια, που είναι και οι κατηγορίες που εμφάνισαν την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων την περασμένη χρονιά στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.