Η Huawei παρά την πίεση που δέχτηκε στην κατηγορία των smartphones το 2020  επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες προϊόντων στην Ελλάδα.

Το ότι η Ελλάδα αποτελεί σημαντική αγορά για την Huawei επιβεβαίωσαν χθες σε συνέντευξη Τύπου τα στελέχη της εταιρείας και ο νέος country manager της Andy Miao. Ο τελευταίος έχοντας κλείσει 10 χρόνια παρουσίας στην Huawei αναλαμβάνοντας καθήκοντα, μετά από την θητεία του στην Ιταλία, ανέφερε ότι η Huawei συνεχίζει δυναμικά στην ελληνική αγορά αυξάνοντας συνεχώς τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και κερδίζοντας μερίδια στις νέες αγορές που εισέρχεται.

Πρωτιές σε tablets και smartwatch

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το 2020 η Huawei στον τομέα των smartphones, αποτέλεσμα της αναγκαστικής διακοπής συνεργασίας της με την Google, η κινεζική εταιρεία κατάφερε στην ελληνική αγορά δύο πρωτιές. Η πρώτη αφορά στα tablets, μία κατηγορία που απέκτησε ιδιαίτερη δυναμική πάλι το 2020 εξαιτίας των αναγκών για τηλεκπαίδευση και τηλεργασία. Κορυφαία θέση και στην όλο και αυξανόμενη κατηγορία των smartwatches όπου η Huawei παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 167% σε σχέση με το 2019.

Ιδιαίτερη δυναμική παρουσιάζει και η κατηγορία των wireless ακουστικών κατηγορία στην οποία έγινε και το πρώτο λανσάρισμα της χρονιάς χθες με τα TWS Huawei FreeBuds 4i. Τα νέα ακουστικά θα διατίθενται έναντι 89 ευρώ και με δώρο τα Huawei Band 4.

Οι στόχοι για το 2021

Η κατηγορία των wireless ακουστικών είναι η τρίτη η οποία στην οποία η Huawei θέλει να κατακτήσει την πρωτιά ενώ στις άλλες δύο που τις κατέχει (tablets και smartwatches) στόχος είναι να εδραιωθεί στην κορυφή. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στην κατηγορία των laptops όπου το 2020 ήταν η πρώτη χρονιά επέκτασης της Huawei στην συγκεκριμένη κατηγορία. Με τα νέα προϊόντα που θα πέσουν στην αγορά το επόμενο διάστημα στόχος είναι η διατήρηση της τρίτης θέσης που πήρε με το “καλημέρα” και εάν το επιτρέψουν οι συνθήκες και κάποια καλύτερη θέση.

Ο τομέας των smartphones παραμένει μέσα στους βασικούς και για την ελληνική αγορά καθώς στην εταιρεία θεωρούν ότι σύντομα θα κλείσει ο κύκλος της πίεσης μιας και το Huawei AppGallery γεμίζει συνεχώς με εφαρμογές ενώ το σήμα Huawei συνεχίζει να συγκεντρώνει θετικές γνώμες από τους Έλληνες καταναλωτές. Αξίζει να αναφερθεί ότι όσο η πλατφόρμα αναπτύσσεται και μέχρι να γίνει πλήρης επιλογών, οι χρήστες μπορούν να κατεβάζουν τις εφαρμογές που δεν διατίθενται ακόμη μέσω AppGallery χρησιμοποιώντας το Petal Search, το οποίο διατίθεται μέσω του AppGallery, και είναι απόλυτα ασφαλές.

Τέλος η πρώτη νέα κατηγορία στην οποία θα επεκταθεί η κινεζική εταιρεία στην χώρα μας είναι οι οθόνες τόσο για gaming όσο και για υπολογιστές ενώ στις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες αναμένεται να λανσαριστούν σύντομα η νέα ναυαρχίδα της στα smartwatches, το P50 ενώ το αργότερο μέχρι τον Ιούνιο θα έρθει στην κατηγορία των laptop το D15 με επεξεργαστή Intel 11ης γενιάς.