Ο Γιώργος Αδαμίδης και το Fiat που χάνει
-Στη φωτογραφία βλέπετε τον πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ Γιώργο Αδαμίδη σε γνωστό στέκι της Κοζάνης. Σε πρώτο πλάνο βρίσκονται, όμως, τα κλειδιά του Fiat που του έχει διαθέσει ο ΑΔΜΗΕ ώστε να μπορεί να δίνει τους σκληρούς συνδικαλιστικούς αγώνες. Η φωτογραφία είναι πριν μάθει ο κ. Αδαμίδης – όπως έγραψε χθες γειτονική στήλη – πως με ρύθμιση στο σχέδιο νόμου του Κ. Χατζηδάκη «απαγορεύεται να δέχονται οι συνδικαλιστικές οργανώσεις εισφορές και ενισχύσεις από εργοδότες ή οργανώσεις τους, καθώς και από κομματικούς οργανισμούς ή άλλες πολιτικές οργανώσεις». Εμείς βέβαια απορρίπτουμε μετά βδελυγμίας όσα λένε διάφοροι άσπονδοι φίλοι του προέδρου της ΓΕΝΟΠ. Πως το αυτοκίνητο του παραχωρήθηκε λίγο πριν τις εκλογές του 2019 για να διευκολύνει τον προεκλογικό του αγώνα αφού τελικά δεν ήταν υποψήφιος.
-Εκτός βάθρου η ΑΒ Βασιλόπουλος
-Όλο και πιο σφιχτή γίνεται στην ενημέρωση οικονομικών μεγεθών η μητρική της ΑΒ Βασιλόπουλος, AholdDelhaize. Παλαιότερα έδινε στοιχεία για τις θυγατρικές της στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και από εκεί μπορούσε να εκμαιεύσει κάποιος και πληροφορίες για την ΑΒ Βασιλόπουλος. Στην ανακοίνωση των μεγεθών του πρώτου τριμήνου του ομίλου αυτό που μάθαμε φέτος είναι ότι οι πωλήσεις σε Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 9,4% και ότι η Βασιλόπουλος δεν ήταν ανάμεσα στα άλογα κούρσας του ομίλου καθώς τις καλύτερες επιδόσεις στην Γηραιά Ήπειρο τις πέτυχαν οι θυγατρικές σε Κάτω Χώρες και Τσεχία.
Πακέτο Ντελόρ…. on steroids
-Έναν από τους πλέον πρωτότυπους, αν όχι και εντυπωσιακούς, χαρακτηρισμούς επεφύλαξε για το Ταμείο Ανάκαμψης ο CEO της Euroxx Χρηματιστηριακής, κ. Γιώργος Πολίτης, μιλώντας χθες στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. Το χαρακτήρισε «Πακέτο Ντελόρ on steroids», που σημαίνει «πολύ μεγαλύτερο και ισχυρότερο» από το «Πακέτο Ντελόρ», το ΕΣΠΑ της δεκαετίας του 1990, για το οποίο λεγόταν τότε ότι θα μεταμόρφωνε την ελληνική οικονομία. Τώρα οι χρηματοδοτικές δυνατότητες είναι πολύ μεγαλύτερες (αθροιστικά γύρω στα 100 δισ από Ταμείο Ανάκαμψης, ΕΣΠΑ και άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα»), όταν το «Πακέτο Ντελόρ» ανερχόταν στα 14,3 δισ ECU, εξ ου και ο χαρακτηρισμός.
H Leroy Merlin ψάχνεται για την μετά-covid εποχή
-Ψάχνει το βηματισμό της για τη μετά πανδημία περίοδο η αλυσίδα Leroy Merlin με εντατικές προσφορές, αλλαγές εντός των καταστημάτων και νέα καμπάνια όπως πληροφορούμαστε. Η αλυσίδα δεν πήρε τα μερίδια που κάποιοι περίμεναν από την περίοδο που οι Έλληνες κλείστηκαν στο σπίτι τους, ενώ ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα . Πάντως το μέγεθος της εταιρείας είναι μεγάλο για να την ξεγράψει εύκολα κανείς.
2,7 εκατ. για Αν. Μακεδονία – Θράκη
-Στην έγκριση του προγράμματος επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για το έτος 2021 προχώρησε πρόσφατα η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, εγκρίθηκε πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής ύψους 2.694.444,49 ευρώ για την τρέχουσα χρονιά.
-Εκτός βάθρου η ΑΒ Βασιλόπουλος
-Όλο και πιο σφιχτή γίνεται στην ενημέρωση οικονομικών μεγεθών η μητρική της ΑΒ Βασιλόπουλος, AholdDelhaize. Παλαιότερα έδινε στοιχεία για τις θυγατρικές της στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και από εκεί μπορούσε να εκμαιεύσει κάποιος και πληροφορίες για την ΑΒ Βασιλόπουλος. Στην ανακοίνωση των μεγεθών του πρώτου τριμήνου του ομίλου αυτό που μάθαμε φέτος είναι ότι οι πωλήσεις σε Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 9,4% και ότι η Βασιλόπουλος δεν ήταν ανάμεσα στα άλογα κούρσας του ομίλου καθώς τις καλύτερες επιδόσεις στην Γηραιά Ήπειρο τις πέτυχαν οι θυγατρικές σε Κάτω Χώρες και Τσεχία.
Πακέτο Ντελόρ…. on steroids
-Έναν από τους πλέον πρωτότυπους, αν όχι και εντυπωσιακούς, χαρακτηρισμούς επεφύλαξε για το Ταμείο Ανάκαμψης ο CEO της Euroxx Χρηματιστηριακής, κ. Γιώργος Πολίτης, μιλώντας χθες στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. Το χαρακτήρισε «Πακέτο Ντελόρ on steroids», που σημαίνει «πολύ μεγαλύτερο και ισχυρότερο» από το «Πακέτο Ντελόρ», το ΕΣΠΑ της δεκαετίας του 1990, για το οποίο λεγόταν τότε ότι θα μεταμόρφωνε την ελληνική οικονομία. Τώρα οι χρηματοδοτικές δυνατότητες είναι πολύ μεγαλύτερες (αθροιστικά γύρω στα 100 δισ από Ταμείο Ανάκαμψης, ΕΣΠΑ και άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα»), όταν το «Πακέτο Ντελόρ» ανερχόταν στα 14,3 δισ ECU, εξ ου και ο χαρακτηρισμός.
H Leroy Merlin ψάχνεται για την μετά-covid εποχή
-Ψάχνει το βηματισμό της για τη μετά πανδημία περίοδο η αλυσίδα Leroy Merlin με εντατικές προσφορές, αλλαγές εντός των καταστημάτων και νέα καμπάνια όπως πληροφορούμαστε. Η αλυσίδα δεν πήρε τα μερίδια που κάποιοι περίμεναν από την περίοδο που οι Έλληνες κλείστηκαν στο σπίτι τους, ενώ ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα . Πάντως το μέγεθος της εταιρείας είναι μεγάλο για να την ξεγράψει εύκολα κανείς.
2,7 εκατ. για Αν. Μακεδονία – Θράκη
-Στην έγκριση του προγράμματος επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για το έτος 2021 προχώρησε πρόσφατα η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, εγκρίθηκε πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής ύψους 2.694.444,49 ευρώ για την τρέχουσα χρονιά.