Η νέα επικεφαλής στα Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας της L’Oreal Hellas, Τόνια Γεωργιάδη, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μοντέλο. Μια όμορφη μάνατζερ που αποτελεί κινητή διαφήμιση για τη διεθνή φίρμα με τα εκατομμύρια ευρώ πωλήσεων σε είδη ομορφιάς.



Βέβαια η ίδια – πολύ σωστά – δεν μένει μόνο στο φαίνεσθαι. Κι αυτό διότι αποτελεί μια ισχυρή προσωπικότητα, μια γυναίκα που έχει κάνει σημαντική καριέρα και που προχωρά στη δύσκολη κι απαιτητική αγορά των καλλυντικών.



Γεννημένη στην Αθήνα η νέα γενική διευθύντρια που αντικαθιστά τον επί 30 χρόνια μάνατζερ της πολυεθνικής Θανάση Ρόκα, παρακολούθησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο, ούσα στην ομάδα του γνωστού κι ως «γκουρού» της επιχειρηματικότητας καθηγητή Ιορδάνη Λαδόπουλου.



Ως πνευματικό του παιδί, είχε πάντα συμμετοχή στα δρώμενα του, στις καθηλωτικές συνεδρίες και στα μαθήματα του, γνωρίζοντας από πρώτο χέρι την αγορά. Θα κάνει μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ στο βρετανικό πανεπιστήμιο Stirling και κατόπιν θα εργαστεί στην Εθνική Ασφαλιστική, στη Shell Hellas, ενώ θα δοκιμάσει και ακαδημαϊκά καθήκοντα δίπλα στον μέντορα της καθηγητή Λαδόπουλο.



Τ. Γεωργιάδη: Από τις αρχές του 2000 σε μεγάλες πολυεθνικές

Στη συνέχεια θα πάει στη ΔΕΛΤΑ σαν junior product manager και κατόπιν σαν αναλύτρια οικονομικών δεδομένων. Από τις αρχές του 2000 εργάζεται σε μεγάλες πολυεθνικές όπως η Diage Hellas, με έμφαση σε διεθνή σήματα όπως τα Johnnie Walker, Smirnoff, Jose Cuervo.



Το 2006, εντάσσεται στο δυναμικό της L’Oreal Hellas σαν Group Product Manager, με ευθύνη τη σειρά Luxury Brands (Lancôme, Armani, YSL, Biotherm, Designer Brands’ Fragrances). Το 2012, μετακινήθηκε στο Παρίσι, αναλαμβάνοντας τη θέση της Zone Marketing Director Europe 2 & Eastern Europe για τον YSL.



Μετά από τέσσερα χρόνια σε αυτήν τη θέση, εντάχθηκε στην ομάδα του Travel Retail, ως Area Manager TR EMEAI για δύο χρόνια. Επέστρεψε στην Ελλάδα στις αρχές του 2019, ώστε να ηγηθεί της ενσωμάτωσης της μάρκας ESSIE στο χαρτοφυλάκιο του Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής. Με τον νέο της ρόλο επιστρέφει στο luxury division, δεδομένου ότι έχει μια πορεία περισσότερων από 12 χρόνων στον συγκεκριμένο κλάδο.



Θ. Ρόκας: 30 χρόνια επιτυχημένης θητείας

Ο Θανάσης Ρόκας, τον οποίο αντικαθιστά, υπήρξε ο μακροβιότερος γενικός διευθυντής Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας της L’Oréal Hellas. Ο ίδιος αποφάσισε, ύστερα από 30 έτη επιτυχημένης πορείας, να κάνει ένα νέο ξεκίνημα εκτός του ομίλου. Ο Θανάσης Ρόκας ξεκίνησε την καριέρα του στη L’Oréal Hellas το 1991, στον Κλάδο Προϊόντων Ευρείας Διανομής, ως Merchandiser.



Το 1994, μετά από εμπειρία που απέκτησε σε θέσεις του Marketing και των πωλήσεων, ανέλαβε το ρόλο του εμπορικού διευθυντή. Το 1999, ανέλαβε μια νέα πρόκληση, αυτή του γενικού διευθυντή του Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων (PPD), θέση στην οποία παρέμεινε για εννέα χρόνια.



Κάτω από τη δική του ηγεσία, η PPD πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα, φέρνοντας υψηλά επίπεδα ανάπτυξης, κατακτώντας την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά και τριπλασιάζοντας την κερδοφορία. Το 2008, ανέλαβε το ρόλο του γενικού διευθυντή Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας (LLD).